GEWEEST: 13 april 2014 - Sparerit op zondag

Archief van evenementen in het verleden. Posten niet mogelijk.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Kornelis

GEWEEST: 13 april 2014 - Sparerit op zondag

Ongelezen bericht door Kornelis »

Op zondag 13 april 2014 organiseren wij de Sparerit
Na afloop van de rit zijn er spareribs voor alle motorrijders en hun duo passagiers.
We willen om 13.00 uur starten en verwachten rond 17.30 aan de Spareribs te zitten bij Kor en Antke.
In de rit is er gelegenheid om iets te drinken e.d., dit is voor eigen kosten.
Graag opgave ( i.v.m. hoeveelheid Spareribs) via PB tje
Hierin vermelden als je alleen komt of met duo passagier.
Wij hopen op een mooie rit.
Aan de Spareribs zijn geen kosten verbonden, een vrijwillige bijdrage is natuurlijk welkom zodat we de kosten kunnen dekken.
Na aftrek van de gemaakte kosten doneren wij geld aan stichting Hart voor Emma zie voor meer info http://www.hart voor emma.nl
Tot zondag 13 april
Groet Kor en Antke

Locatie start en finish;
Grovestinsstraat 15
8723 AD Koudum
06-30452153
[email protected]

Laat in dit draadje even weten of je belangstelling hebt.

Wie doen er mee?
1 - Kornelis
2 - bert r1150rt
3 - strik
Nico4sen
2023
2023
Type: R1200RT
Bijz: Ex-P met mudflap, V-Stream en Grip Puppies
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Hartje Fryslân

Re: Sparerit op zondag 13 april 2014

Ongelezen bericht door Nico4sen »

Dit wordt waarschijnlijk weer een prachtige en zeker ook gezellige rit. Big RT Smile
Helaas kunnen mijn vrouw en ik dit keer niet meerijden. _002 Ik sta die dag bij ons in het dorp het verkeer te regelen wegens opening van het watersportseizoen.
Hopelijk kunnen we de snertrit wel weer meerijden _004
bert r1150rt

Ongelezen bericht door bert r1150rt »

Hallo Kor/Antke,

Bij deze laat ik ff weten dat ik 13 april graag mee wil rijden met de Sparerit,en wel voor de rit zelf,maar ook zeker voor de spareribs _005.
Tot ziens en tot 13 april.
Groetjes Bert.
Kornelis

Hallo Bert,
Leuk dat je meegaat we gaan het weer gezellig maken, tot 13e april
Groet Kor
strik
Type: R1100RT
Woonplaats of omgeving: Zwolle
Contacteer:

Re: Sparerit op zondag - 13 april 2014

Ongelezen bericht door strik »

Hoi Kornelis,

Lijkt mij ook een leuk plan en gezellig. Even nog onder voorbehoud maar ik sluit mij graag aan.

Grt Hans
(is het mogelijk een Ducati introduce mee te nemen?)
Omdat beelden meer zeggen dan 1000 woorden. https://www.3xfilm.nl/motorcrossfilm-laten-maken
Kornelis

Hallo Hans,
Geen probleem dat er een duc mee gaat, we rijden allen op verschillende merken en is dus niet merk gerelateerd, je bent van harte welkom, en ook de introducee

Ik hoor graag als het door gaat,
Groet Kor
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Ben benieuwd hoe de rit verlopen is . . . . Jullie hadden in ieder geval mooi weer . . . .
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
strik
Type: R1100RT
Woonplaats of omgeving: Zwolle
Contacteer:

Ongelezen bericht door strik »

De rit is goed verlopen en hiervoor grote dank Kor!

Bij het inschrijven zag ik maar een paar deelnemers staan dus ik dacht met een gezellig klein clubje te gaan rijden.
Na aankomst bij Kor blijkt Kor een goede organisator te zijn want in een mum van tijd stonden daar tussen de 20 a 30 motoren.

Gezellige mensen, goed volk en lekker gereden. Ook de tussenstops waren goed geregeld.

En natuurlijk de Spareribs na afloop. Lekker en gezellig.

Bedankt Kor en de rest van de Fam die heeft meegewerkt!

Grt Hans _004
Omdat beelden meer zeggen dan 1000 woorden. https://www.3xfilm.nl/motorcrossfilm-laten-maken
Kornelis

Een mooie rit gereden op 13 april, graadje of 12 maar zonnig,
Er hadden zich via mijn netwerk 27 rijders aangemeld en 6 duo's dus een mooie club.
De rit had een lengte van ruim 160 km en via Lemmer richting nop, rond het uur even een korte pauze en natuurlijk een mooie koffie stop in Kraggenburg op het NETL park, hier was alles goed geregeld en waren we zeer welkom.
Via marknesse weer richting Lemmer en terug in Koudum aan de sparribs, mijn zoon had ze al mooi opgewarmd en dus gelijk lekker smullen bijna 10 kg ribjes in 30min weg, daarna nog lekker napraten over Urk en een frisje pakken rond 21.00 vertrok de laatste gast richting huis.
Alom een zeer geslaagde dag en een plezier om te organiseren.
Ook valt het ons op dat de forumleden erg vriendelijke mensen zijn en we hopen in oktober meer forum leden te mogen begroeten voor de traditionele Snert Rit.

Ook leuk om te vermelden is dat we ruim 120 euro kunnen gaan overmaken aan Hart voor Emma!! top!!!

Groet Kornelis
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Cornelis,

Leuk om te horen dat het allemaal goed en gezellig verlopen is. Jullie hadden er goed motorweer bij.

mvrgr
Jos
Kornelis schreef:Een mooie rit gereden op 13 april, graadje of 12 maar zonnig,
Er hadden zich via mijn netwerk 27 rijders aangemeld en 6 duo's dus een mooie club.
De rit had een lengte van ruim 160 km en via Lemmer richting nop, rond het uur even een korte pauze en natuurlijk een mooie koffie stop in Kraggenburg op het NETL park, hier was alles goed geregeld en waren we zeer welkom.
Via marknesse weer richting Lemmer en terug in Koudum aan de sparribs, mijn zoon had ze al mooi opgewarmd en dus gelijk lekker smullen bijna 10 kg ribjes in 30min weg, daarna nog lekker napraten over Urk en een frisje pakken rond 21.00 vertrok de laatste gast richting huis.
Alom een zeer geslaagde dag en een plezier om te organiseren.
Ook valt het ons op dat de forumleden erg vriendelijke mensen zijn en we hopen in oktober meer forum leden te mogen begroeten voor de traditionele Snert Rit.

Ook leuk om te vermelden is dat we ruim 120 euro kunnen gaan overmaken aan Hart voor Emma!! top!!!

Groet Kornelis
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten

Terug naar “GEWEEST . . . .”