Gisteren, woensdag 09 april, reed ik op een rotonde zeer rustig achter een grijsaard die ook geen haast had toen opeens mijn scherm een beweging naar links maakte en een beetje klapperde. Bij een tankstation gestopt en het scherm geïnspecteerd, wat bleek? Van de linkerdraagarm was het scharnierpunt gebroken. Wat nu? Omdat ik mij vlak bij de A15 bevond ter hoogte van Tiel besloten om via de A2 naar Molenaar in IJsselstein te rijden, het scherm in de laagste stand om de druk eraf te houden en met m'n bek in de wind naar Molenaar gereden. Bij Molenaar bleek dat linker en rechterarm verschillen en gelukkig was er een linkerarm op voorraad. Met het onderdeel toog ik huiswaarts om, naar ik meende, het zelf even te monteren. Dat viel echter behoorlijk tegen omdat een aansluiting onder het kuipdeel zit en dat gaat mij te ver. Ik pleegde een telefoontje met MSA en Kenny zei: "kom vanmiddag maar langs met het onderdeel bij je". Ik naar Kenny, maakte kennis met Niels die zou de arm monteren, terwijl ik onder het genot van een bakkie stond te ouwehoeren met nog een klant, of vertegenwoordiger, werd door Niels in slechts 10 minuten tijd de arm geplaatst en kan het scherm weer zonder raar te doen op en neer. Bij kmstand 194327 is er dus een draagarm vervangen. Weer service gericht werken van MSA

geweldig.
Ben
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl