dutchmidiman schreef:Van harte welkom!
Ah, wederom een connaisseur dus.
Er is dus nog hoop voor je!

:lol:
Maar alle gekheid op een stokje, de 1e stap is je budget.
Stel gerust al je vragen, er zijn vele meningen en ervaringen.
Meest belangrijke is, in mijn optiek althans, ultimo dat je ook gaat proefrijden, minstens een uurtje.
Dan krijg jij het gevoel of het wat is. Of niet.
PS: Een RT is ook prima geschikt voor het pimp-werk en zeker ook fun.
Het forum staat er vol mee. :lol:
Hoewel het origineel ook goed genoeg kan zijn, natuurlijk!
In ieder geval heel veel suc6 en voorpret met je zoektocht, en hou ons op de hoogte!
Dank voor de welkomstwoorden.
connaisseur... mwah. Rij pas 31 jaar diverse motorfietsen waarvan enkele van de grond af (als in volledig uit elkaar) opnieuw opgebouwd (als in restauratie en schadeherstel...)
Ben ook al wat langere tijd bezig met het RT-deel van mijn motorfietscarriere.
Vorig jaar al een uur of 5 op een RT1200-2010 gereden (met dank aan de motorzaak

). Was direct overtuigd....
Zoiets gaat het wel worden.
De afgelopen 3/4 jaar heel druk met andere zaken geweest dus het RT-verhaal stond even op een laag pitje.
Maar nu is het idee:
- R1200RT van 2010 of nieuwer. Maar het zou zomaar ook een iets oudere kunnen worden
- Zwart, donkergrijs of blauw
- Max. 60K km's
- Cruise control (heb ik zo m'n redenen voor)
- Topkoffer. Kan later ook aangeschaft worden.
- Hoogstwaarschijnlijk zakelijke aanschaf (BTW)
- Pekelcorrosie vrij
- Geen haast maar hopelijk wel voor de vakantietrip naar Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Liechtenstein en Frankrijk
Ik hou jullie op de hoogte.
Grtz,
Mart