Radio mp3 speler
Moderator: RT_Patrick
Radio mp3 speler
Hallo rt rijders ik heb onlangs een r1200rt gekocht zonder radio.
Nu wil ik wel graag een radio met mp3 aan boord hebben.
Ik heb wat gegoogled en kwam deze tegen.
http://nl.aliexpress.com/item/LCD-ATV-M ... 97957.html
Wie heeft hier ervaring mee of kan mij hierin adviseren.
Nu wil ik wel graag een radio met mp3 aan boord hebben.
Ik heb wat gegoogled en kwam deze tegen.
http://nl.aliexpress.com/item/LCD-ATV-M ... 97957.html
Wie heeft hier ervaring mee of kan mij hierin adviseren.
Re: Radio mp3 speler
Leuk apparaat voor niet al te veel geld.
Ik weet alleen niet of de speakers gaan passen.
Op de 1100RT was de speaker 4inch, op de 1200RT volgens mij 5.25 inch, maar weet dat niet zeker.
Hou er ook rekening mee dat als je motor van bepaalde bouwjaar is, de radio-voorbereiding niet altijd in de kabelboom is opgenomen, en dus geen voeding en/of audiokabels (lees: kabels naar de speakerplekken) zijn aangelegd.
Ik weet alleen niet of de speakers gaan passen.
Op de 1100RT was de speaker 4inch, op de 1200RT volgens mij 5.25 inch, maar weet dat niet zeker.

Hou er ook rekening mee dat als je motor van bepaalde bouwjaar is, de radio-voorbereiding niet altijd in de kabelboom is opgenomen, en dus geen voeding en/of audiokabels (lees: kabels naar de speakerplekken) zijn aangelegd.
Re: Radio mp3 speler
Hallo Gerard,
denk ook even na, of je niet een intercomsysteem met radio zou aanschaffen, heb ik ook gedaan. Voordeel hiervan is, dat je maar een keer geld hoeft uit te geven, en dat je behoorlijk geluid hebt (totdat de turbulentie rond je helm het wint), zonder dat de wereld om je heen er last van heeft. Ontvangst van mijn systeem (Cardo Q3) is uitstekend, heeft ook RDS, en geluidskwaliteit is best heel behoorlijk, je kunt ook een mp3-speler aansluiten, of via bluetooth je telefoon en je navigatie en je Ipod (of alles tegelijk).
Nadeel is, dat je muziekweergave wegvalt, zodra je partner tegen je begint te praten, bij mij betekent dat dus, dat de radio gewoon uitstaat als mijn vrouw meerijdt
Groet, Aad
denk ook even na, of je niet een intercomsysteem met radio zou aanschaffen, heb ik ook gedaan. Voordeel hiervan is, dat je maar een keer geld hoeft uit te geven, en dat je behoorlijk geluid hebt (totdat de turbulentie rond je helm het wint), zonder dat de wereld om je heen er last van heeft. Ontvangst van mijn systeem (Cardo Q3) is uitstekend, heeft ook RDS, en geluidskwaliteit is best heel behoorlijk, je kunt ook een mp3-speler aansluiten, of via bluetooth je telefoon en je navigatie en je Ipod (of alles tegelijk).
Nadeel is, dat je muziekweergave wegvalt, zodra je partner tegen je begint te praten, bij mij betekent dat dus, dat de radio gewoon uitstaat als mijn vrouw meerijdt

Groet, Aad
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 966 Weergaves
-
Laatste bericht door peterdebacker
-
-
Nieuw bericht MP3 formaat via de CD speler van de R1200RT afspeelbaar?
door De zwarte ridder » » in Over: Overige accessoires - 10 Reacties
- 3502 Weergaves
-
Laatste bericht door ltjl
-
-
-
Nieuw bericht CD wilt niet uit de CD speler (eject werkt niet)
door Kevin88 » » in Over: Overige accessoires - 6 Reacties
- 3138 Weergaves
-
Laatste bericht door Inspector Gadget
-