Even voorstellen: Pjotter

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Pjotter

Even voorstellen: Pjotter

Ongelezen bericht door Pjotter »

Ben vandaag lid geworden na al een tijdje aan de zijlijn te hebben gesnuffeld. Mijn eigen naam is Peter ben 45 jaar, getrouwd en heb twee kinderen. Ben alweer een aantal jaren in het bezit van een R1100RT met inmiddels een KM stand van 115.000. Gebruik mijn motor voornamelijk voor woonwerk verkeer en kan het soms niet laten hem uit de garage te halen om eens lekker te toeren. Doe dit meestal alleen maar een enkele keer ga ik met een groep mee. Groeten Pjotter
Ralph Romein
Type: R1200RT/LC
Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn

Re: Even voorstellen: Pjotter

Ongelezen bericht door Ralph Romein »

Hallo Pjoter, welkom. Met veel woon - werk komt het vaak minder van toeren merk ik zelf ook. Moet dan echt iets plannen.

Succes, Ralph
Mvg, Ralph Romein

Afbeelding
Pjotter

Re: Even voorstellen: Pjotter

Ongelezen bericht door Pjotter »

Hoi Ralph,

Heb je helemaal gelijk in. Ik rijd ongeveer 70 km per dag, en dat 5 dagen in de week van maart t/m oktober minus de vakantie, dus reken maar uit. Maar ik moet zeggen dat ik toch nog wel eens naar vrienden rijdt en ook nog wel eens zo maar een stuk ga toeren. Ik woon in de achterhoek dus voldoende ruimte, en je bent zo in Duitsland en als ik daar rijdt krijg ik er vaak gratis een vakantie gevoel bij. Ik heb nu een aantal keren met een toertocht meegereden waarbij ik het aantal rijders gewoon te veel vond. Ik had er een onveilig gevoel bij, en ben ook bijna bij een ongeluk betrokken geraakt omdat iemand in de groep niet goed op het verkeer en zijn voorgangers lette en meer met de omgeving bezig was. Gelukkig ging alles net goed omdat ik zelf goed oplette maar toch. Ben ook wel eens met een klein groepje op pad geweest en vond dat prettiger, maar die gaan niet zo vaak.

Groeten,

Pjotter

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”