Ik ben Chiel en woon in de omgeving van Rotterdam. Nadat ik een tijdje op een supersport heb gereden was ik dat apparaat helemaal zat. Ik ben vrij lang en zit dus voor geen meter op zo'n ding. Laten we het er maar op houden dat het een emotie-aankoop is geweest. Het was zonde van die nieuwe motorfiets om hem in de garage te laten staan. Als ik er 10 keer op het gereden het afgelopen jaar, dan is het veel.
Ik lees al een tijdje mee op het forum om info te verzamelen over de R1200RT. Mede door dit forum heb ik besloten om ook te gaan kijken voor deze motor en ben ook inmiddels sinds een paar weken in het bezit van een zilveren BMW R12000RT uit 2008 met 30.000 km op de teller. Hij is voorzien van een aantal opties zoals zadel en handvatverwarming, ESA en stalen remleidingen etc.
Heb inmiddels net een aantal onderdelen bij Wunderlich besteld zoals valbeugels en voetsteunverlagers voor wat extra veiligheid en comfort. Hoop dat die snel binnen komen en dan kan ik een dagje gaan sleutelen.
Hieronder een foto van de RT helaas wel in de redelijk donkere garage maar nieuwe foto's ga ik maken als de Wunderlich onderdelen erop zitten.