Even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1150RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Twente
Even voorstellen
Beste RT forum leden,
Mijn naam is Bert, woonachtig in Enschede en sinds 3 weken de trotse bezitter van een 1150 RT uit 2002. Mijn motor geschiedenis begint vanaf mijn 18e bij een Suzuki 400E, daarna een Yamaha 750 FZ, vervolgens een Suzuki GSX 1100 RW tot mijn 3 weken geleden verkochte Suzuki Bandit 1200 S. Om gezondheidsredenen kon mijn partner niet meer zo goed achterop zitten waardoor een zoektocht naar een meer comfortabele motor begon. Eigenlijk is de aanschaf van mijn 1150 RT te danken aan mijn eveneens motorrijdende zoon (Kawasaki ER 5). Terug van een tourritje zag hij deze bij Smudde (nu Broekhuis) staan. Mijn jongensdroom kennende (ooit nog eens een echte BMW te willen rijden) kwam hij dolenthousiast thuis met het verhaal; prachtige BMW met weinig kilometers. Even gedacht aan de welbekende reclame, "van oud dametje geweest altijd binnen gestaan", maar toch gaan kijken. En zie daar een uit 2002 stammende BMW 1150 RT met 28.000 km was vervolgens snel gekocht. Inmiddels al enkele honderden kilometers gereden en na effe wennen (gewicht en boxergevoel was ik bij mijn vorige machines niet gewend) begin ik het 'echte genieten' steeds meer te ervaren. Ik ben geen sleutelaar en voel me in dat opzicht wat overgeleverd aan de kennis van de dealer maar heb gezien dat er in dit forum veel kennis aanwezig is. Wie weet zien we elkaar bij de tourrit 2014 in Barchum. Dat ligt bij mij 'om de hoek' en is een pracht gebied!!
Groet,
Bert.
Mijn naam is Bert, woonachtig in Enschede en sinds 3 weken de trotse bezitter van een 1150 RT uit 2002. Mijn motor geschiedenis begint vanaf mijn 18e bij een Suzuki 400E, daarna een Yamaha 750 FZ, vervolgens een Suzuki GSX 1100 RW tot mijn 3 weken geleden verkochte Suzuki Bandit 1200 S. Om gezondheidsredenen kon mijn partner niet meer zo goed achterop zitten waardoor een zoektocht naar een meer comfortabele motor begon. Eigenlijk is de aanschaf van mijn 1150 RT te danken aan mijn eveneens motorrijdende zoon (Kawasaki ER 5). Terug van een tourritje zag hij deze bij Smudde (nu Broekhuis) staan. Mijn jongensdroom kennende (ooit nog eens een echte BMW te willen rijden) kwam hij dolenthousiast thuis met het verhaal; prachtige BMW met weinig kilometers. Even gedacht aan de welbekende reclame, "van oud dametje geweest altijd binnen gestaan", maar toch gaan kijken. En zie daar een uit 2002 stammende BMW 1150 RT met 28.000 km was vervolgens snel gekocht. Inmiddels al enkele honderden kilometers gereden en na effe wennen (gewicht en boxergevoel was ik bij mijn vorige machines niet gewend) begin ik het 'echte genieten' steeds meer te ervaren. Ik ben geen sleutelaar en voel me in dat opzicht wat overgeleverd aan de kennis van de dealer maar heb gezien dat er in dit forum veel kennis aanwezig is. Wie weet zien we elkaar bij de tourrit 2014 in Barchum. Dat ligt bij mij 'om de hoek' en is een pracht gebied!!
Groet,
Bert.
Re: Even voorstellen
[welkom] Bert.
Mooie fiets en zo weinig kilometers
Nu nog het mooie weer en het grote genieten kan beginnen.
Martin
Mooie fiets en zo weinig kilometers

Nu nog het mooie weer en het grote genieten kan beginnen.

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hallo Bert,
Van harte welkom op ons
en gefeliciteerd met de aanschaf van je mooie
! Gezien de kilometerstand is je RT nog maar net ingelopen...
Hopelijk tot ziens op het
!
Eilert
Van harte welkom op ons

Hopelijk tot ziens op het

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- Martin7007
- Type: R1200RT
- Bijz: F.O. + intercom + grijs Nedplex flip up + zumo 590
- Woonplaats of omgeving: Doetinchem
Veel veilige kilometers voor jou en je vrouw toegewenst. Een mooi exemplaar met een lage kilometerslang zou garant moeten staan voor veel rijplezier. 

- Franky
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
- japachap
- Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
- Woonplaats of omgeving: Enschede
Welkom Bert!
Zeer mooie aanwinst daar! Had je ook de Revit kleding uitverkoop bij Smudde/Broekhuis gezien- blijkt bijna inkoopsprijzen voor hun GTX motorkleding!!!
In iedere geval- je heb nog mij en een paar andere RT-Forum leden in de buurt en er is veel goede kennis hier op dit gezellig
!
Veel veilig kms gewenst!
Zeer mooie aanwinst daar! Had je ook de Revit kleding uitverkoop bij Smudde/Broekhuis gezien- blijkt bijna inkoopsprijzen voor hun GTX motorkleding!!!
In iedere geval- je heb nog mij en een paar andere RT-Forum leden in de buurt en er is veel goede kennis hier op dit gezellig

Veel veilig kms gewenst!
(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)
Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
- beamer charly
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: bmw r850r
- Woonplaats of omgeving: Oirsbeek (L)
Welkom Bert, een beauty van een
die je gekocht heb. Ik wens je er veel plezierige en veilige kilometers mee, maar dat moet lukken met die kilometerstand.

give your guardianangel a challenge
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!