Thnx voor het warme welkom!
@dhr: Ik moet elke dag over de A2, vanaf aansluiting A15 naar A'dam. Dus dat is elke dag 's ochtends filerijden. Gelukkig werk ik 's avonds tot ongeveer 19.00 uur, dus dan is de meeste file al opgelost. Dat filerijden was idd iets waar ik tegenop zag, maar het valt gelukkig reuze mee. Een RT is wel wat groter dan een Fazer, maar het stuurt zo verrassend makkelijk! Wel rijd ik momenteel alleen met topkoffer, de Touringkoffers gebruik ik alleen in het weekend. Maar als het goed is, heb ik binnenkort ook een setje City-koffers!
@Guillaume: Ik vind eerlijk gezegd de RT ook nog wel een beetje een motor voor oudere mannen...

Maar het rijdt zo fantastisch lekker, dat je dat snel vergeet als je er op zit. En mijn man merkt nu al dat ik een stuk strakker en sneller rijd dan dat ik op mijn Fazer deed!

In onze vrije tijd rijden we ook veel toertochtjes. Hoe meer, hoe beter!

Sinds ik mijn rijbewijs heb (nu net twee jaar), zijn we elke zomer drie weken op motorvakantie geweest in Europa. Dit jaar misschien wat minder ver (we hebben net een huis gekocht waar nog veel aan verbouwd moet worden), maar lekker toeren staat toch ook wel op de planning!

Worden hier via het forum eigenlijk ook weleens toertochten georganiseerd?
Ik heb overigens al mijn eerste blunder met de RT meegemaakt... Gisteren ging die over z'n dooie punt bij het van de oprit af lopen en toen hield ik 'm niet meer. Dat was ff flink schrikken! Maar gelukkig alleen wat krasjes op mijn spiegelkap, een gebroken spiegel (die gaan we vanmiddag vervangen) en wat krasjes op mijn cilinderbeschermer. Volgende keer toch maar wat beter opletten, want het is toch wel een flink zwaardere motor dan mijn Fazer!