http://www.motorfreaks.nl/nieuws/produc ... oad-4.html
Moderator: RT_Patrick
Volgens mij gaat het bij Dunlop toch precies hetzelfde. Iedereen blijft vernieuwen om weer te zeggen dat ze iets verbeterd hebben. Volgens mij was er met de levensduur van de MPR3 niks mis. En met nat weer was de band ook goed. Alleen die goede rijeigenschappen verslechteren wel al lang voor de band is versleten.Baird schreef:ik dacht dat je voor een aanhanger bedoelde, als zijnde een getrokken vooertuigtotdat ik de foto zag
![]()
Is de PR3 dan zo beroerd dat ze al met een PR4 uit moeten komen?
Ton1959 schreef:Volgens mij gaat het bij Dunlop toch precies hetzelfde. Iedereen blijft vernieuwen om weer te zeggen dat ze iets verbeterd hebben. Volgens mij was er met de levensduur van de MPR3 niks mis. En met nat weer was de band ook goed. Alleen die goede rijeigenschappen verslechteren wel al lang voor de band is versleten.Baird schreef:ik dacht dat je voor een aanhanger bedoelde, als zijnde een getrokken vooertuigtotdat ik de foto zag
![]()
Is de PR3 dan zo beroerd dat ze al met een PR4 uit moeten komen?
Dat is niet mijn ervaring. Zelfs optisch kaal gaf die band nog goed grip bij regenweer.Ton1959 schreef:Alleen die goede rijeigenschappen verslechteren wel al lang voor de band is versleten.
wooter schreef:Dat is niet mijn ervaring. Zelfs optisch kaal gaf die band nog goed grip bij regenweer.Ton1959 schreef:Alleen die goede rijeigenschappen verslechteren wel al lang voor de band is versleten.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!