Nieuwe BMW eigenaar

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

edje1100

Nieuwe BMW eigenaar

Ongelezen bericht door edje1100 »

Hallo allemaal,

Aangenaam kennis met jullie te maken.
Mijn naam is Eddy en kom uit Kapelle Zeeland.
Ik ben sinds gisteren trotse eigenaar van een Bmw R1100RT in de kleur Glacier Green.

De motor heeft 66000 km gelopen en is sinds 2005 in nederland.

Ik hoop dat ik er heel veel plezier aan mag beleven , ondanks dat ik soms ook wel mindere positive dingen lees over deze Tour-buffel.

Maar dat heeft mij er niet van kunnen weerhouden om deze mooie motor te kopen.

M vr gr,

Eddy
RvW

Re: Nieuwe BMW eigenaar

Ongelezen bericht door RvW »

Welkom op dit forum en veel plezier met de RT.
Over welke motor lees je nooit wat negatiefs, heb zelf sinds een paar maanden ook een R1100RT, 4200km zonder problemen tot nu toe.
J vd B te V

Ongelezen bericht door J vd B te V »

Welkom.
Weer een Zeeuw der bie.
En mocht er wat zijn dan bof je dat je vlak bij de Knalpot woont, heej?
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Franky »

Welkom Eddy, veel plezier en veilige kilometers gewenst ;)
Grts Franky
edje1100

Ongelezen bericht door edje1100 »

Dank je allemaal voor de reakties,....inderdaad over welke motor hoor je nou geen slechte berichten ..lol.

Ja de Knalpot zit hier niet ver vandaan ,....maar die heeft dus blijkbaar wel een goede naam in het BMW wereldje?
Ik wil de motor daar wel eens een keer laten checken idd.

Groeten,

Ed ..... -1100-
J vd B te V

Ongelezen bericht door J vd B te V »

Knalpot is voor zover ik weet niet verkeerd.
Heb wel een keer gezien dat zij een kromme (verongelukte) motor van een andere handelaar hebben overgenomen en die na recht buigen weer door verkochten. Die motor kon/mocht volgens de verkopende handelaar (ex bmw dealer in Steensel) niet gericht worden. Was voor mij erg zuur omdat ik er alles voor over had om die motor te houden. Maar ook de taxateur wilde niet laten richten.

En dan is het heel erg zuur als je je oude motor weer op een beurs tegen komt. En ja, ik heb de baas van de Knalpot er op aangesproken. Maar hij wist zich er goed uit te praten. Die handel in Steensel ben ik nooit meer naar toe gegaan.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”