Nieuweling

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

intuix
Type: R850RT
Land: België
Woonplaats of omgeving: Oostende

Nieuweling

Ongelezen bericht door intuix »

Hallo allemaal,
Ik rij sinds een half jaar ook met een -850- , ik heb een half jaar geleden dit beestje met 80 000 km gekocht, na enkele jaren met een honda cbf 125 gereden te hebben. Dat was een goede leerschool :-) Mijn RT is een politiemotor geweest, en daarna omgebouwd naar 'burgerversie'

Over mijzelf, ik ben 24 jaar oud, woon in Oostende en gebruik mijn moto het hele jaar door, afwisselend met de trein en de fiets. Ik doe nogal wat autosnelwegkilometers, vandaar de keuze voor een rt. En ik heb gehoord dat het een stevig motorblok is en natuurlijk een motor die heel prettig rijdt! Ik doe het onderhoud van mijn motor zo veel mogelijk zelf, en heb hier al veel interessante informatie gevonden! Danku daarvoor. Tot nu toe nog geen grote problemen gehad, enkel wat normale slijtage: nieuwe batterij gestoken, verse banden en de remlichtschakelaar aan het stuur die stuk was. Hopelijk blijft het zo want ik weet niet of ik al klaar ben om bv de koppeling te vervangen _005

Afbeelding
eerste korte vakantie met de rt naar Friesland, binnen 14 dagen wil ik een grotere trip maken richting côte d'azur
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Re: Nieuweling

Ongelezen bericht door Franky »

welkom intuix, veel plezier en veilige kilometers gewenst ;)
Grts Franky
Kees BMW

Re: Nieuweling

Ongelezen bericht door Kees BMW »

Goedenavond intuix.
Mooi man met die gespaakte wielen,en veel veilige km.

Gr-Kees.
Kees BMW

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”