Voorstellen : Mandello

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

mandello

Voorstellen : Mandello

Ongelezen bericht door mandello »

hallo , ik ben nieuw op jullie forum...één van jullie zuiderburen , woonachtig in de Westhoek : tegen de Franse grens aanleunend en een 4-tal km van ons zeetje .
Ik ben 51 , getrouwd en heb twee grote dochters....'t is dus constant vechten voor mijn brokken met drie vrouwen in mijn kot ;) .Ik heb een vrij beroep sedert '81 . Mijn BMW R1150RT is pas een maand geleden in mijn garage gekomen ter vervanging van mijn Moto Guzzi V11 Sport , ik begon steeds meer de langere ritten te ontzien omdat je er toch redelijk speciaal op zit ; voor de rest een prachtige gooi en smijtfiets ...die was er in ' 01 gekomen ter vervanging van mijn California 1100 omdat ik er te sportief mee begon te rijden en mijn ega toch niet te veel meer op de duozit plaats nam .
De calif had ik van '94 , voordien heb ik nog een Shadow 600 gehad maar dat was een heropstap omdat ik toen dacht dat shoppers hét van hét waren en ik het origineel ( HD ) te veel geld vond ...
Wij gaan voornamelijk rijden over de grens omdat je daar prachtige baantjes en bochten hebt , de opaalkust en zijn hinterland zijn een droom voor motorrijders en hier op een boogscheut vandaan . De Franse gastronomie en het ' buitenlandgevoel ' zijn meegenomen ...en de controles zijn er minder frequent . Je hebt er heuvelachtige streken ( zij noemen ze de Zwarte , Rode , Cats , Cassel...bergen ) , je hebt er de Kapen ( Griz et Blanc ) en véél bochtjes ....
Tot nu toe bevalt m'n RT me prima , het was wel serieus wennen aan dat koffiemachien-geluid als je een Guzzi gewoon bent , de acceleratie en de gasrespons is natuurlijk ook niet zoals op zo'n raspaard...Maar de Beemer past beter bij mijn leeftijd zeker :) Ik kan tenminste weer 200-300 km rijden zonder zere heupen , knieën en rug .
Al een paar maal op jullie forum geweest , ziet er leuk uit ...
Tot schrijfs...
HansD
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Re: Voorstellen : Mandello

Ongelezen bericht door HansD »

Welkom Mandello (del Lario),
Hier nog een ander Guzzi fan, alhoewel ik nooit sportief gereden heb.
Veel plezier op dit forum. U kunt Uw RT showen onder Showen die RxxxxRT. We zijn allemaal erg benieuwd naar Uw aanschaf.
Hans

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”