vraagje aan de Amsterdammers
Moderator: RT_Patrick
- wil51
- Type: R850RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Heemstede
vraagje aan de Amsterdammers
Een vraag aan de Amsterdammers of degene die er bekend zijn.
Ik moet naar een studiedag in het Pakhuis de Zwijger, Piet Heinkade 179. Kan ik daar de motor voor de deur parkeren? Voor auto's kan dat nl niet en moet je naar parkeergarage's in de omgeving. Met streetview zie ik wel een soort plein met fietsen voor de deur, maar kan ik daar ook de motor parkeren?
Ik moet naar een studiedag in het Pakhuis de Zwijger, Piet Heinkade 179. Kan ik daar de motor voor de deur parkeren? Voor auto's kan dat nl niet en moet je naar parkeergarage's in de omgeving. Met streetview zie ik wel een soort plein met fietsen voor de deur, maar kan ik daar ook de motor parkeren?
- EL SCORPIO
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
- Woonplaats of omgeving: Haarlem
Re: vraagje aan de Amsterdammers
Wil, je kan daar gewoon je motor op de stoep parkeren zolang je niemand daarmee in de weg staat.
Zie de foto.
http://www.panoramio.com/photo/38412363
Zat nog ff verder te kijken en plek zat in de buurt.
Kan de hele club wel parkeren.
http://www.panoramio.com/map/?place=31d ... 53e035ab0f
Zie de foto.
http://www.panoramio.com/photo/38412363
Zat nog ff verder te kijken en plek zat in de buurt.
Kan de hele club wel parkeren.
http://www.panoramio.com/map/?place=31d ... 53e035ab0f
Laatst gewijzigd door EL SCORPIO op 29 sep 2013, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- Walter
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
Hai Wil,
In Amsterdam bevestigd de uitzondering vaak de regel. Motor kun je prima op het trottoir parkeren zolang hij niemand in de weg staat.
Mijn advies, gewoon doen.
In Amsterdam bevestigd de uitzondering vaak de regel. Motor kun je prima op het trottoir parkeren zolang hij niemand in de weg staat.
Mijn advies, gewoon doen.
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

Medebeheerder BMW RT Forum

- AGVerheij
- Type: R1200RT
- Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Utrecht
Ik hou zelf aan dat op een plaats waar fietsen kunnen staan, motoren ook kunnen staan. Is toch veelal uit 'de loop', dus zonder overlast mogelijk.
En in Amsterdam mag het: ze hebben liever een betalende auto in een parkeervak, omdat je voor de motor minstens een betaalautomaat met kentekeninvoer nodig hebt. Dus gewoon neerzetten die RT
En in Amsterdam mag het: ze hebben liever een betalende auto in een parkeervak, omdat je voor de motor minstens een betaalautomaat met kentekeninvoer nodig hebt. Dus gewoon neerzetten die RT
Groets, GerbeRT
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
- wil51
Dan gaan we avontuur maar beleven. Met trein en tram vind ik maar niks. Maar Amsterdam ben ik nog niet verder dan Sloterdijk Basisweg geweest met de motor.
- it's Micky
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: brand new 2015
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Diemen
Is een hele brede stoep voor, gewoon bij de rest zetten 

Only the strongest wil stay!
Honda Shadow, Honda Pacific Coast, Honda Pan European ST 1100, Suzuki Dl 650, Suzuki Burgman AN400, Vespa LXV 50, BMW R1100RT(Biarritz blau), R1150RT(2003, Titan silber), R1200RT(2010, Thunder grey) R1200RT(2013, Light grey)(2015,R1200RT LC Calistograu}
Honda Shadow, Honda Pacific Coast, Honda Pan European ST 1100, Suzuki Dl 650, Suzuki Burgman AN400, Vespa LXV 50, BMW R1100RT(Biarritz blau), R1150RT(2003, Titan silber), R1200RT(2010, Thunder grey) R1200RT(2013, Light grey)(2015,R1200RT LC Calistograu}
- EL SCORPIO
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
- Woonplaats of omgeving: Haarlem
Ik heb in Amsterdam bij mijn werk dan wel een priveplaats voor mijn auto en ook voor mijn motor maar ben vaak genoeg in Amsterdam met de motor in de stad geweest en je kan bijna overal wel met een beetje mazzel je motor parkeren.
Gewoon even kijken of je geen voetgangers oid stoort hiermee en er is niets aan de hand.
Gewoon even kijken of je geen voetgangers oid stoort hiermee en er is niets aan de hand.
- wil51
Dat is luxe een prive parkeerplaats. Ik moet met de auto de parkeergarage in, ook personeel moet betalen omdat de werkgever het beheer van de parkeerterreinen en garage aan Qpark heeft overgedaan. Maar met de motor wel een gratis overdekte parkeerplaats onder de eerste hulp ziekenhuis. Ik kan via fietspad de slagboom omzeilen om op het terrein te komen.beemerrichard schreef:Ik heb in Amsterdam bij mijn werk dan wel een priveplaats voor mijn auto en ook voor mijn motor maar ben vaak genoeg in Amsterdam met de motor in de stad geweest en je kan bijna overal wel met een beetje mazzel je motor parkeren.

Er zijn speciale parkeerplaatsen voor motoren. Maar die zijn buiten en moet je betalen. Ziekenhuis staat er nu 10 jaar en er heeft nog nooit iemand een motor daar geparkeerd.
- strik
- Type: R1100RT
- Woonplaats of omgeving: Zwolle
- Contacteer:
Ik parkeer mijn motor in Adam altijd gewoon op de stoep en werkelijk overal. Nooit één probleem mee gehad. Wel zorgen dat je motor niemand in de weg staat. Ook even er op letten dat niemand je motor gemakkelijk omver kan schoppen. Dat heb ik wel vaker gezien.
Succes.
Succes.
Omdat beelden meer zeggen dan 1000 woorden. https://www.3xfilm.nl/motorcrossfilm-laten-maken
Heb mijn motor ook vele malen in 020 geparkeerd.
Binnen de grachtengordel is het wel even zoeken. Maar in principe goed te doen. Inderdaad zorgen dat je niemand hindert. En niet vooraan willen staan. Ik bedoel: je moet misschien toch even een paar minuten wandelen.
Binnen de grachtengordel is het wel even zoeken. Maar in principe goed te doen. Inderdaad zorgen dat je niemand hindert. En niet vooraan willen staan. Ik bedoel: je moet misschien toch even een paar minuten wandelen.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht