Hebben jullie nog leuke hebbedingetjes op het oog voor vaderdag?
marco
Moderator: RT_Patrick
marcanon schreef:Het komt er voor een aantal van ons weer aan. Vaderdag. Ik heb er zelf nog maar 2x gebruik (als vader) van kunnen maken maar ik weet nu eigenlijk al niets te vragen.![]()
Hebben jullie nog leuke hebbedingetjes op het oog voor vaderdag?
marco
WoutG schreef:Worden er tegenwoordig geen asbakjes meer gekleid of pennenhouders geplakt voor vaderdag?![]()
Je zou bijna constateren dat ook hier de commercie heeft toegeslagen.................. :lol: :lol: :lol:![]()
Remlichten ín de topkoffer? Ten eerste is een RT bedoeld om gas te geven en niet om te remmen, en als je de lichten dan eens ontsteekt ziet niemand zeJos WRSM schreef:Hoi Marco,
Voor mijn 34 ste vaderdag zat ik te denken aan extra remlichten in de topkoffer.
Roadrunner schreef:Remlichten ín de topkoffer? Ten eerste is een RT bedoeld om gas te geven en niet om te remmen, en als je de lichten dan eens ontsteekt ziet niemand zeJos WRSM schreef:Hoi Marco,
Voor mijn 34 ste vaderdag zat ik te denken aan extra remlichten in de topkoffer.![]()
Tom.
Jos WRSM schreef:Ja dat is ook zo, maar anders weet ik niets . . .![]()
motorpappa schreef:Volgend jaar in de forumwinkel : stropdassen met forum-logo :shock:
t moet niet gekker worden![]()
![]()
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!