Eerste post

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

JM1100RT
Type: R1250RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Eindhoven

Eerste post

Ongelezen bericht door JM1100RT »

Beste mede RT-ers
mijn eerste post op dit forum om me even aan jullie voor te stellen.
Sinds enkele maanden heringetreden motorrijder, en wel op een -1100- uit 1998 bij Molenaar in IJsselstein aangeschaft met nu 63.000 km op de teller. Sindsdien voorzien van een Zumo 340, de GPS houder heb ik er bij Waypoint in Notter op laten monteren. Was een mooie rit naar huis, deels via de Onroute motorkaart - maar helaas wel in de regen.... Voor het overige is de RT geheel stock.
Ik heb eind 70-er jaren mijn motorrijbewijs gehaald, wat toen feitelijk erg gemakkelijk was. Het B-papier had ik al en na een paar maanden oefenvergunning half uurtje afrijden - dat was het. Het eerste jaar ervaring opgedaan op een Suzuki 2-takt 185 cc off-road achtig iets, toen over op een Honda CX 500. Daaraan nog dierbare herinneringen, want die heeft mij (oa.) over de Alpen naar Venetië gebracht, de eerste keer alleen en de 2e keer met mijn toenmalige vriendin (en huidige echtgenote!) achterop.
Ik heb dit forum al enige tijd gevolgd en het komt op mij over als een hechte en behulpzame groep. Wellicht dat ik daar in de toekomst nog eens op mag/moet terugvallen? in de tussentijd blijf ik vlijtig rijden om de skills te onderhouden en weer uit te bouwen. Wie weet - tot ziens op het RT treffen volgend jaar!
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Eerste post

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste JM,

Dank voor je leuke intro. Dat stellen we hier op het RT-forum altijd op prijs. Je hebt gelijk ons forum, waar we best een beetje trots op zijn, heeft veel behulpzame en leerzame leden. _004 .
Ik wens je veel plezier en veilige km's met je RT en wellicht tot ziens op het RT Treffen 2014.

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Ton1959
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R80
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Veel plezier op het forum hier en succes met de RT.

Ton _004
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Franky »

Welkom JM1100RT , heel veel veilige kilometers met je aanwinst ;)
Grts Franky
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Ongelezen bericht door Bert M »

Van harte welkom op ons unieke RT-forum ! We wensen je veel leesplezier toe en hopen je ook te mogen verwelkomen op onze activiteiten, zoals bijvoorbeeld de RT-Forum tour Zuid op 5 oktober.

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”