Wie leert mij kleppenstellen en synchroniseren?
Moderator: RT_Patrick
- WernerB
- Type: R1200RT
- Bijz: Midland BT next/TomTom 550
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Tholen
Wie leert mij kleppenstellen en synchroniseren?
Beste Forum-leden,
Na jaren het te hebben overgelaten aan de experts, wil ik eigenlijk het kleine onderhoud, zoals kleppenstellen en synchroniseren bij mijn 1200 uit 2005, zelf doen. Lang geleden bij mijn R69/S, R75/5 en 6, deed ik dat ook.
Wie durft het aan om mij een ochtend mee te nemen in de "geheimen" van bovengenoemde materie. Ik zet er in elk geval een mooie wijn tegenover!
Ik hoor het wel.
Have a nice BMW-day!
WernerB
Na jaren het te hebben overgelaten aan de experts, wil ik eigenlijk het kleine onderhoud, zoals kleppenstellen en synchroniseren bij mijn 1200 uit 2005, zelf doen. Lang geleden bij mijn R69/S, R75/5 en 6, deed ik dat ook.
Wie durft het aan om mij een ochtend mee te nemen in de "geheimen" van bovengenoemde materie. Ik zet er in elk geval een mooie wijn tegenover!
Ik hoor het wel.
Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB
.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)

WernerB
.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)

- Franky
- Type: R1150RT
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Re: Wie leert mij kleppenstellen en synchroniseren?
Ondergetekende heeft ook wel interesse om het een en ander te leren 

Grts Franky
Ik wil ook wel mee om te leren!
Daarna koop ik het synchronisatie gereedschap pas.
Groeten van Jan via Tapatalk
Daarna koop ik het synchronisatie gereedschap pas.
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Misschien is een sleuteldag, zoals in het verleden ook diverse keren is gehouden, wel interessant. En dan met name gericht op het kleppenstellen. Eens vragen aan Baird/Vioma. Deze post gaat ook naar hen via PB.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- Franky
Kijk, zo'n beheerder, daar heb je wat aan. Die kan netwerken. Goed gedaan!
- Zwiety
- Land: Nld
- Woonplaats of omgeving: A'foort
Hmm, dat beloofd een zeer interessante lesdag te worden. Daar ben ik zeker in geïnteresseerd.
Mag ik (onder voorbehoud locatie/tijdstip) wellicht aanhaken?
Als het betaalmiddel een fles wijn is, lijkt me dat geen probleem (mits niet tijdens de lesdag achter elkaar genuttigd
)
:lol:
Mag ik (onder voorbehoud locatie/tijdstip) wellicht aanhaken?
Als het betaalmiddel een fles wijn is, lijkt me dat geen probleem (mits niet tijdens de lesdag achter elkaar genuttigd

:lol:
- JOS WRSM
- Erelid
- Contacteer:
Mochten Baird/Vioma niet willen/kunnen zit ik aan Erik van Lent te denken. Hij organiseert naast motorkeuringen ook workshops sleutelen. We wachten even af.
Jos WRSM
Jos WRSM
- Zwiety
OK Jos, dank zover.
[volgen staat aan]

[volgen staat aan]
- JOS WRSM
- Erelid
- Contacteer:
Voor een eventuele workshop kleppenstellen en synchroniseren is er een poll aangemaakt om de belangstelling te peilen.
Jos WRSM
Jos WRSM
- aartjw
- Bijz: BMW Navigator VI
- Woonplaats of omgeving: R'dam
Ik heb Ja gestemd, maar dat is wel afhankelijk van mijn agenda. Als die het toelaat, ben ik graag van de partij!
Geschiedenis:
Honda CB550FourK (1978-1980)
BMW R100RT (1980-1988)
BMW R1100RT (2000-2011)
BMW R1200RT (2011-)
Honda CB550FourK (1978-1980)
BMW R100RT (1980-1988)
BMW R1100RT (2000-2011)
BMW R1200RT (2011-)
Ik heb ook interesse hoewel de >2010 RT misschien wat lastiger is voor een amateur.
Groet,
Kees Jan
Groet,
Kees Jan
- BMW
- Woonplaats of omgeving: Haarlem
Ook ik heb ja gezegd , dit kunstje wil ik ook wel leren .
FenneRT
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Honda CB500 - Suzuki GT750 - Honda 750KZ - Honda Magna - BMW R1100RT - BMW R1150RT - Honda blackbird 1100 XXX -
Ik doe mee onder voorbehoud van mijn mogelijkheden om verlof te krijgen van werk. (ploegendienst, dus vaak weekends werken)
- Hamster
- Bijz: 2002 - 64dkm - Zumo660 - LED DRL - VStream Tall
- Woonplaats of omgeving: Twente
Onder voorbehoud van datum/tijd ben ik ook geïnteresseerd. Dus "ja" gestemd.
BMW R1150RT (2002) - Schuberth C3 - Zumo 660 - Scala Rider Q2 PRO - 60dkm - LED DRL - VStream Tall - Maxi Sound Twin - PC680
- Franky
- minko
- Bijz: 2002 zilver, kofferset, Nedplex 50 cm tomtom 710
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: roosendaal
Hallo ,
Ik zou het ook heel graag leren.
Dus meld me ook graag aan.
Ben nieuwe op het forum,
Hoe stel ik "volgen " in
gr MInko
Ben nieuwe op het forum,
Hoe stel ik "volgen " in
gr MInko
Ik heb ook ja gestemd, wordt wel 's tijd wat te leren over de motor.
En Kenny gaat ook verhuizen _002 die zit nu maar 10 km bij me vandaan.
Sander
En Kenny gaat ook verhuizen _002 die zit nu maar 10 km bij me vandaan.
Sander
- Zwiety
Hallo Minko,minko schreef:Hallo ,
Ben nieuwe op het forum,
Hoe stel ik "volgen " in
gr MInko
Welkom op het RT forum.
Als je reageert/citeert, tref je helemaal onderin je reactiescherm een rijtje van 5 opties aan (en een tabblad voor bijlage toevoegen); de laatste optie aanvinken levert het gewenste resultaat.
Andere optie is om dit draadje helemaal naar onderen te scrollen en op de blauwe balk de optie Abonneren aan te vinken.
Suc6
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Hoi Minko,
Bovenstaande optie is correct, maar ook onder aan het scherm (onder "wie is er online" en in de blauwe balk naast "forumoverzicht") bij ieder onderwerp staat een knop "abonneer op dit onderwerp" . Als je die aanvinkt wordt je ook op de hoogte gehouden.
Bert M
Bovenstaande optie is correct, maar ook onder aan het scherm (onder "wie is er online" en in de blauwe balk naast "forumoverzicht") bij ieder onderwerp staat een knop "abonneer op dit onderwerp" . Als je die aanvinkt wordt je ook op de hoogte gehouden.
Bert M
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
- minko
- Bijz: 2002 zilver, kofferset, Nedplex 50 cm tomtom 710
- Woonplaats of omgeving: roosendaal
Allen bedankt,
Ik hoop dat deze dag er komt ik wil het graag leren,
Gr MInko
Ik hoop dat deze dag er komt ik wil het graag leren,
Gr MInko
- WernerB
Gelet op het feit dat ik de aanzwengelaar ben van mijn verzoek aan onze forumleden om me wegwijs te maken in kleppenstellen en synchroniseren, ( wat een zin overigens....), zie ik wel degelijk het nut van een algemene workshop.
Dus Jos....dank voor dit meesterlijke initiatief!
Hoewel ik in eerste instantie dacht aan een 1-op-1 actie, heb ik me ook voor een eventuele workshop aangemeld! Daar moet dan niet echt te lang mee gewacht worden; ik denk zelf aan een tijdsbestek van maximaal 2 maanden en dan bij voorkeur in het weekend. Maar, mits ik het van te voren weet, kan ik ook inplannen op een door de weekse dag. En ook de zondag mag wat mij betreft meedoen....
Echter,....als er een vrijetijdsmonteur is met verstand van zaken en die het leuk vindt om mij wat bij te brengen, onder het genot van Zeeuwse bolussen, die ik dan meeneem, dan houd ik me in eerste instantie daarvoor aanbevolen. Een mooie fles Italiaanse wijn ( of een fijne whisky) zet ik er graag tegenover......(of wat anders indien gewenst en in overleg.....). Enne..ik kom gewoon naar je toe!
Een reactie stel ik buitengewoon op prijs. Eventueel via PB.
Alvast bedankt voor de reactie en......mocht de workshop er komen (er zijn immers gegadigden genoeg), dan kom ik ook daar naar toe, mits passend in mijn agenda...
Have a nice BMW-day!
WernerB
Dus Jos....dank voor dit meesterlijke initiatief!

Hoewel ik in eerste instantie dacht aan een 1-op-1 actie, heb ik me ook voor een eventuele workshop aangemeld! Daar moet dan niet echt te lang mee gewacht worden; ik denk zelf aan een tijdsbestek van maximaal 2 maanden en dan bij voorkeur in het weekend. Maar, mits ik het van te voren weet, kan ik ook inplannen op een door de weekse dag. En ook de zondag mag wat mij betreft meedoen....
Echter,....als er een vrijetijdsmonteur is met verstand van zaken en die het leuk vindt om mij wat bij te brengen, onder het genot van Zeeuwse bolussen, die ik dan meeneem, dan houd ik me in eerste instantie daarvoor aanbevolen. Een mooie fles Italiaanse wijn ( of een fijne whisky) zet ik er graag tegenover......(of wat anders indien gewenst en in overleg.....). Enne..ik kom gewoon naar je toe!
Alvast bedankt voor de reactie en......mocht de workshop er komen (er zijn immers gegadigden genoeg), dan kom ik ook daar naar toe, mits passend in mijn agenda...
Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB

WernerB

- JOS WRSM
- Erelid
- Contacteer:
Uiteraard Werner, een 1op1 actie is natuurlijk helemaal OK. Uiteindelijk was dat jouw verzoek. (maar je ziet wat het teweeg brengt, anticiperen mijnerzijds is dus niet te voorkomen
)
Dus wie Werner het kleppenstellen en synchroniseren wil aanleren wordt rijkelijk beloond met lekkers en Zweeuwse gezelligheid . . . . .
Wie o Wie? Stuur dan Werner een PB >>

Dus wie Werner het kleppenstellen en synchroniseren wil aanleren wordt rijkelijk beloond met lekkers en Zweeuwse gezelligheid . . . . .
Wie o Wie? Stuur dan Werner een PB >>
WernerB schreef:Gelet op het feit dat ik de aanzwengelaar ben van mijn verzoek aan onze forumleden om me wegwijs te maken in kleppenstellen en synchroniseren, ( wat een zin overigens....), zie ik wel degelijk het nut van een algemene workshop.
Dus Jos....dank voor dit meesterlijke initiatief!![]()
Have a nice BMW-day!
WernerB
Jos WRSM
Jos WRSM
- JOS WRSM
- Erelid
- Contacteer:
UPDATE: Vioma wil best ruimte en middelen ter beschikking stellen voor een workshop
maar volgens zijn zeggen is zijn kennis in deze niet (meer) toereikend.
Hoe het Baird's kennis en vaardigheden omtrent deze materie gesteld is weet ik eerlijk gezegd niet. Ik wacht nog op zijn reactie.
wordt vervolgd . . . .

Hoe het Baird's kennis en vaardigheden omtrent deze materie gesteld is weet ik eerlijk gezegd niet. Ik wacht nog op zijn reactie.
wordt vervolgd . . . .
Jos WRSM
Jos WRSM
- WernerB
Beste Jos,
Nogmaals, om een beetje binnen mijn vakgebied te blijven, je zet tot inventariseren was een meesterlijke!
Ik wacht gewoon af.....
Have a nice BMW-day!
WernerB
Nogmaals, om een beetje binnen mijn vakgebied te blijven, je zet tot inventariseren was een meesterlijke!

Ik wacht gewoon af.....
Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB

WernerB

-
- Land: België
- Woonplaats of omgeving: VL. Brabant
Heb een tijdje terug een RT 1200 van 2008 gekocht en er onlangsop 40.000 km een groot onderhoud van gedaan aangezien ik zelf autotechnieker ben.
De kleppen stellen is een makkie al ben je best dat je 4 voelermaatjes tegelijk gebruikt aangezien je tijdens het afregelen merkt datals je bv. de inlaatklep juist zet de uitlaatklep die er tegenover staat terug te los komt.
Heb gewoon even wat gezocht en een paar filmpjes bekeken op You tube i.v.m. bv. de kuip demonteren want daar is het meeste werk aan! :lol:
Ik heb vernomen dat het synchroniseren van dit type niet mogelijk is dus daar wil ik toch ook graag meer van weten moest dit niet juist zijn.
Hij had 37.000 km toen ik hem kocht en onder de 3.000 toeren voelde hij zich duidelijk niet happy. Na het vervangen van de bougies en vooral het afstellen v/d kleppen duidelijk veel meer koppel en geen gepingel meer onder de 3.000 tr dus wel prettig om duidelijk resultaat te voelen als je een onderhoud gedaan heb.
De kleppen stellen is een makkie al ben je best dat je 4 voelermaatjes tegelijk gebruikt aangezien je tijdens het afregelen merkt datals je bv. de inlaatklep juist zet de uitlaatklep die er tegenover staat terug te los komt.
Heb gewoon even wat gezocht en een paar filmpjes bekeken op You tube i.v.m. bv. de kuip demonteren want daar is het meeste werk aan! :lol:
Ik heb vernomen dat het synchroniseren van dit type niet mogelijk is dus daar wil ik toch ook graag meer van weten moest dit niet juist zijn.
Hij had 37.000 km toen ik hem kocht en onder de 3.000 toeren voelde hij zich duidelijk niet happy. Na het vervangen van de bougies en vooral het afstellen v/d kleppen duidelijk veel meer koppel en geen gepingel meer onder de 3.000 tr dus wel prettig om duidelijk resultaat te voelen als je een onderhoud gedaan heb.
- head02
- Type: R1200RT/LC
- Woonplaats of omgeving: Lisse
ook ik sluit me graag aan bij een dergelijk initiatief
- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Lijkt me leuk om weer een techdag te doen bij Vioma. Leuk dat hij dat aanbiedt!Jos schreef:UPDATE: Vioma wil best ruimte en middelen ter beschikking stellen voor een workshopmaar volgens zijn zeggen is zijn kennis in deze niet (meer) toereikend.
wordt vervolgd . . . .
De standaard riedel die we nu een paar keer hebben gedaan, en die echt iedereen kan leren is:
- olie verversen en olieflter vernieuwen
- kleppen stellen
- synchroniseren
Natuurlijk zijn er verschillen tussen de verschillende rt types, maar daarvoor hebben we de cd-roms of de werkplaatshandboeken. Ook is er weinig speciaal gereedschap nodig (moersleutel voor oliefilter, vacuummeters) .
Ik denk dat als ik het iemand zou moeten leren, dat ik een heel end kom.
Maar met Baird en Vioma erbij is natuurlijk een veilig gevoel en met hun schat aan ervaring kunnen ook evt. bijzonderheden of problemen aangepakt worden.
- Baird
- 2024
- Bijz: R1200GS LC
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
Ok, ok, ik voel hem al komen, kijk je een dag niet op het forum staat er een heel draadje vol over een TechDag.
to be continued ........................
to be continued ........................

BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
ooit:
- Ronald K
- Type: R1100RT
- Bijz: Zumo 350,
Xenon,
Laseruitlaat,
Corbin seat - Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Spijkenisse
Ook ik heb interesse in een workshop kleppen stellen en synchroniseren.
Ik heb zelf alle gereedschappen en doe al het
onderhoud zelf, maar kan best nog een hoop bijleren over deze boxer.
Mijn voorkeur is in het weekend.
Ronald
Ik heb zelf alle gereedschappen en doe al het

Mijn voorkeur is in het weekend.
Ronald
BMW R1100RT - Honda VFR750 - Honda CX500 - Kawasaki GTR1000 - BMW R1100RT
Mijn voorkeur is juist NIET in het weekend omdat ik drie van de vijf weekends moet werken.
Maar goed, ik zie het wel.
Maar goed, ik zie het wel.
- WernerB
Ik krijg nu het koffiebruine vermoeden dat het aantal aanmeldingen voor een dergelijke workshop voldoende is om Ahoy af te huren....
En Baird ziet die bui al hangen.....
alhoewel....staat ie ook een keer in Ahoy als artiest...
Wat mij betreft: persoonlijk opteer ik een kleine groep ( 5-6 personen). Dan leer je veel door ook zelf te doen. (hoop ik). Ben je met meerderen, dan verhoogt dat ongetwijfeld de gezelligheid (en dat is ook wat waard), maar het schiet het leer-doel voorbij......ik wil die voelermaten ook daadwerkelijk voelen! Als jullie snappen wat ik bedoel. En horen als ik een stuk gereedschap verkeerd hanteer!
En Hans voegt daar iets zeer wezenlijks aan toe: mocht er een specifiek probleempje zijn, dan is daar in een kleine groep meer mogelijkheid voor om te bekijken, dan in een grote groep.
Nou moet Baird zich niet meteen geroepen voelen om gehoor te geven aan mijn noodkreet, maar 't zou wel leuk zijn en ik zou het buitengewoon waarderen....
Have a nice BMW-day!
WernerB

En Baird ziet die bui al hangen.....

Wat mij betreft: persoonlijk opteer ik een kleine groep ( 5-6 personen). Dan leer je veel door ook zelf te doen. (hoop ik). Ben je met meerderen, dan verhoogt dat ongetwijfeld de gezelligheid (en dat is ook wat waard), maar het schiet het leer-doel voorbij......ik wil die voelermaten ook daadwerkelijk voelen! Als jullie snappen wat ik bedoel. En horen als ik een stuk gereedschap verkeerd hanteer!
En Hans voegt daar iets zeer wezenlijks aan toe: mocht er een specifiek probleempje zijn, dan is daar in een kleine groep meer mogelijkheid voor om te bekijken, dan in een grote groep.
Nou moet Baird zich niet meteen geroepen voelen om gehoor te geven aan mijn noodkreet, maar 't zou wel leuk zijn en ik zou het buitengewoon waarderen....

Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB

WernerB

Het gaat inderdaad een beetje te druk worden denk ik. Waarschijnlijk kan ik toch niet dus je hoeft mij niet mee te tellen. Ik kom er wel op een andere manier achter. Wie weet kan ik een keer op Tholen langskomen dat jij het verder vertelt?
Ik vind overigens wel dat het uit de hand loopt
Ik bedoel: als je om hulp vraagt om iets te leren en dan zit je ineens met de halve club in de Ahoy opgescheept....:shock:
Ik vind overigens wel dat het uit de hand loopt
Ik bedoel: als je om hulp vraagt om iets te leren en dan zit je ineens met de halve club in de Ahoy opgescheept....:shock:
- JOS WRSM
- Erelid
- Contacteer:
Wat heet uit de hand lopen
:
Een ieder die onze vraagsteller Werner persoonlijk ter wille wil zijn is natuurlijk welkom maar kennelijk heeft niemand hem nog benaderd. Dus nogmaals: Wie wil/kan Werner helpen? Stuur hem een PB >>
De poll is ontstaan omdat het toch wel aardig is te weten wie die nog meer zou willen leren en of wij, als forum, daarin tegemoet kunnen komen. Of we überhaupt in staat zullen zijn om een prof. workshop te organiseren in nog maar de vraag.
We dringen ook Vioma en Baird niets op. We hebben hen slechts gevraagd of ze er zin in hebben en of het haalbaar is. NIETS IS VERPLICHT . . . .
Nogmaals het is slechts een peiling naar de behoeften, niets meer en niet minder . . .

Een ieder die onze vraagsteller Werner persoonlijk ter wille wil zijn is natuurlijk welkom maar kennelijk heeft niemand hem nog benaderd. Dus nogmaals: Wie wil/kan Werner helpen? Stuur hem een PB >>
De poll is ontstaan omdat het toch wel aardig is te weten wie die nog meer zou willen leren en of wij, als forum, daarin tegemoet kunnen komen. Of we überhaupt in staat zullen zijn om een prof. workshop te organiseren in nog maar de vraag.
We dringen ook Vioma en Baird niets op. We hebben hen slechts gevraagd of ze er zin in hebben en of het haalbaar is. NIETS IS VERPLICHT . . . .
Nogmaals het is slechts een peiling naar de behoeften, niets meer en niet minder . . .

J vd B te V schreef: Ik vind overigens wel dat het uit de hand loopt
Jos WRSM
Jos WRSM
- Baird
- 2024
- Bijz: R1200GS LC
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
Maar weer on-topic dan,
................ er gaat iets gebeuren ...................
to be continued .........................
................ er gaat iets gebeuren ...................

to be continued .........................

BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
ooit:
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
ooit:
- JOS WRSM
- Erelid
- Contacteer:
Ivm met de leesbaarheid en kwaliteit van dit onderwerp heb ik alle "goed bedoelde" off topic post verwijderd . . . .

Jos WRSM
Jos WRSM
- WernerB
YES!!!
Rob55 is bereid om mij les te geven in het kleppenstellen en synchroniseren! Geweldig!
En hij komt daarvoor helemaal naar het verre Zeeland!
Ik ben hem bij voorbaat buitengewoon dankbaar!
Dat wordt smullen, want hij zal weten wat Zeeuwse bolussen zijn en Bergse worstenbroodjes.....
Have a nice BMW-day!
WernerB
Rob55 is bereid om mij les te geven in het kleppenstellen en synchroniseren! Geweldig!

En hij komt daarvoor helemaal naar het verre Zeeland!

Dat wordt smullen, want hij zal weten wat Zeeuwse bolussen zijn en Bergse worstenbroodjes.....
Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB

WernerB

- rob55
- Bijz: 1200GS 2008 Blauw
- Woonplaats of omgeving: Grave
Ik lees dat naast het ontspannen sleutelen en over onze paradepaarden praten de inwendige mens niet vergeten zal worden.
Mijn bijdrage zal bestaan uit "Graafsche zoute bootjes en Graafsche zoete sprookjes".
Van oorsprong ben in Haarlemmer en zal daarom ook "Haarlemmer halletjes" meenemen.
Dat zal een gezellige middag worden.
Rob(55)

Mijn bijdrage zal bestaan uit "Graafsche zoute bootjes en Graafsche zoete sprookjes".

Van oorsprong ben in Haarlemmer en zal daarom ook "Haarlemmer halletjes" meenemen.
Dat zal een gezellige middag worden.

Rob(55)

- WernerB
Haarlem? Ik heb mijn jeugd doorgebracht in Haarlem-Noord. Sparenbergstraat/Delftlaan.
Enne....wat dacht je van Haarlemmer olie? :lol:
Have a nice BMW-day!
WernerB

Enne....wat dacht je van Haarlemmer olie? :lol:
Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB

WernerB

- rob55
- Bijz: 1200GS 2008 Blauw
- Woonplaats of omgeving: Grave
De wereld wordt weer een stukje kleiner. :)
We hebben naast BMW's , sleutelen en snoepen nog meer bij te praten.
Enne, Haarlemmer olie is voor lichamelijke kwaaltjes.....
Rob
We hebben naast BMW's , sleutelen en snoepen nog meer bij te praten.

Enne, Haarlemmer olie is voor lichamelijke kwaaltjes.....

Rob
- JOS WRSM
- Erelid
- Contacteer:
Ha Werner,
Uiteindelijk heeft jouw posting dan toch nog het gewenste resultaat en krijg je van Rob een privéles.
Rob bedankt voor je aanbieding.
Jos
Uiteindelijk heeft jouw posting dan toch nog het gewenste resultaat en krijg je van Rob een privéles.
Rob bedankt voor je aanbieding.
Jos
WernerB schreef:YES!!!
Rob55 is bereid om mij les te geven in het kleppenstellen en synchroniseren! Geweldig!![]()
![]()
En hij komt daarvoor helemaal naar het verre Zeeland!![]()
![]()
Have a nice BMW-day!
WernerB
Jos WRSM
Jos WRSM
- JOS WRSM
- Erelid
- Contacteer:
We sluiten dit draadje en gaan HIER VERDER >>
Jos WRSM
Jos WRSM
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3678 Weergaves
-
Laatste bericht door JOS WRSM
-
-