Even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Even voorstellen
Ik ben Pietje, Belg en woon in het Brusselse.
Gelukkige eigenaar van een RT1200 sinds een paar jaar en kwam regelmatig kijken naar jullie forum die ik zeer interessant vind.
Ik aanzie mezelf als een occasioneel rijder die een kleine 10K/jaar rij. Liefst als het niet regent...
Ervoor had ik een Varadero 1000, maar een paar operaties tussen de rugwervels moesten mijn zinnen veranderen naar iets met meer comfort. Met de RT 1200 met o.a.ESA is dat een groot +punt geworden.
Ik heb er een paar nuttige infos kunnen opnemen op de forum. Vandaar ik me inschreef.
Misschien kan ik er ook iets met jullie delen om alzo naar oplossingen te komen.
Gelukkige eigenaar van een RT1200 sinds een paar jaar en kwam regelmatig kijken naar jullie forum die ik zeer interessant vind.
Ik aanzie mezelf als een occasioneel rijder die een kleine 10K/jaar rij. Liefst als het niet regent...
Ervoor had ik een Varadero 1000, maar een paar operaties tussen de rugwervels moesten mijn zinnen veranderen naar iets met meer comfort. Met de RT 1200 met o.a.ESA is dat een groot +punt geworden.
Ik heb er een paar nuttige infos kunnen opnemen op de forum. Vandaar ik me inschreef.
Misschien kan ik er ook iets met jullie delen om alzo naar oplossingen te komen.
Re: Even voorstellen
Welkom op het forum Pietje .
Er is volop informatie te vinden en altijd wel iemand die je vragen kan beantwoorden.
Veel plezier hier
MaRTin

Er is volop informatie te vinden en altijd wel iemand die je vragen kan beantwoorden.
Veel plezier hier
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
- 1-handed
- Type: R1200RT
- Bijz: www.1-handed.com
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Sappemeer
- Contacteer:
- Franky
- Type: R1150RT
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Bedankt voor jullie welkom woorden.
Met de blijvende hoop op een minimum aan vragen. Teken dat alles ok is!
Met de blijvende hoop op een minimum aan vragen. Teken dat alles ok is!
- EL SCORPIO
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
- Woonplaats of omgeving: Haarlem
Pietje, welkom op dit gezellige forum.
- Marcel 1200rt
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1600GT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: heerlen
Pietje, welkom vanuit Limburg.
Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT
Nu: K1600GT
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!