Had kort na het plaatsen v/d tekst de computer afgesloten dus waarschijnlijk beetje te vlug geweest?

Ik ben Ivo en na 9 jaar met een Diversion 900 te rijden wou ik nog eens een 2 cilinder maar wel met een cardan en dan kom je automatisch bij BMW.
Rij reeds 31 jaar moto en vroeger nog een paar Honda CX 650 gehad waarvan één Silver Wing die ik gereviseerd heb en nog steeds in mijn bezit.
Na een paar proefritjes ging mijn gevoel spijtig genoeg naar de 1200 want dit was natuurlijk ook ineens de duurste en dat was eigenlijk niet de bedoeling.
Hij is van 2008 en had tot over enkele maandjes 37.000 km dus eigenlijk is hij nog in rodage. Enkele weken geleden zijn we nog 4 dagen naar Frankrijk geweest en hebben er toen nog een dikke 1.500 km bijgefietst. Hij had nu 40.000 km en heb ik er een groot onderhoud van gedaan.
Ik had daar wel een paar vraagjes over dus had die al even gesteld omdat het dringend was maar beetje onbeleefd dat ik mij nog niet had voorgesteld.
Trouwens heel gemakkelijke moto om aan te werken.
Van beroep ben ik automechanieker maar doe nu al meer dan 10 jaar de werkplanning en bestellingen dus zit ik heel de dag op een bureau. Thuis kan je mij altijd in mijn garage vinden want als je al heel de dag op uw achterste zit moet ik s'avonds nog wat kunnen bricoleren.
Ik heb ook "veel te" veel auto's waar ik altijd wel het één of ander moet veranderen en anders ben ik met mijn zoon wel een zeilbootje aan het restaureren.
Mijn zoon wordt er nu 17 en is ook al vanaf hij kan lopen mee aan de otokes en moto's aan het werken en op zijn 13° heeft hij trouwens de koppakdichting van onze Fiat Punto helemaal alleen vervangen. Had hem gevraagd of hij het eens alleen wou proberen en dat heeft hij dan ook gedaan!

Ook onze dochter knutselt af en toe eens mee en vorig jaar hebben broer en zus nog de koppeling van de Punto vervangen dus dat was ook genieten om die 2 bezig te zien en vooral te horen.
Momenteel zijn we eindelijk begonnen aan de afwerkingvan onze A310 waar ik een motor van een R25 V6 injectie voor omgebouwd heb. Ligt al 5 jaar uit elkaar omdat er altijd wel weer iets anders te doen was dus nu besloten om hem nu echt eens af te werken zodat hij terug kan rijden.
Dus buiten mijn BMW is alles hier oud behalve mijn vrouw.

Voila! Hopelijk is dit voldoende als voorstelling.