Bochtentechniek

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Bochtentechniek

Ongelezen bericht door Walter »

Tijdens het surfen over het www. ben ik en site tegen gekomen met aardige tips over het op de juiste wijze nemen van bochten.
check it out: http://www.luiemotorfiets.nl/tips/bochten/
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
dhr
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

Re: Bochtentechniek

Ongelezen bericht door dhr »

Is een zeer interessante site met (nog heel) veel meer nuttige informatie van twee echte liefhebbers met verstand van zaken (hij is motorinstructeur en ze doen samen al jarenlang alles op en met de motor).
Ook boeiend is de persoonlijke site van Sylvia met een indrukwekkend ongeluk (dan valt die van mij meer dan 100% mee)
Big W(alter) schreef:Tijdens het surfen over het www. ben ik en site tegen gekomen met aardige tips over het op de juiste wijze nemen van bochten.
check it out: http://www.luiemotorfiets.nl/tips/bochten/
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

dhr schreef:Ook boeiend is de persoonlijke site van Sylvia met een indrukwekkend ongeluk
De EO heeft hier toevalligerwijs niet zo lang geleden een uitzending aan gewijd die terug te zien is op uitzending gemist.
dhr
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

Ongelezen bericht door dhr »

Die uitzending van Per Ongeluk met Sylvia Stuurman kun je ook hier bekijken:
Per Ongeluk 14-4-09
Dave schreef:
dhr schreef:Ook boeiend is de persoonlijke site van Sylvia met een indrukwekkend ongeluk
De EO heeft hier toevalligerwijs niet zo lang geleden een uitzending aan gewijd die terug te zien is op uitzending gemist.
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
Beamietoo

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Ik was bijzonder onder de indruk van Sylvia's verhaal in deze repportage. Zij had haar meerijdende angel zeker mee !!!
Dank je wel...
Gr,
Kenny

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”