Mijn naam is Bert ben 56 jaar wonende in Gorinchem.
Nu geen lijst met motoren en vele ervaringen,want heb vorig jaar November mijn rijbewijs behaald,lang gewacht toch gedaan.
Dankzij mijn rijinstructeur Arjan Koppelaar (Rijschool Kern in Arkel)ben ik nu in het bezit van een super mooie R1150RT Titaan zilver uit 2002 met 15500km op de teller,motor stond bij de schoonvader van Arjan, de rede van de lage km stand heeft met gezondheidsproblemen te maken van de vorige eigenaar, motor heeft lang stilgestaan.
Ben met mijn buurman Joop voormalig Ducati dealer wezen kijken naar de motor,waarop zijn antwoord was als jij hem niet koop dan koop ik de motor,2tellen later was ik trotse eigenaar van een zoals ik al vermeld had een super mooie R1150RT.
En daar het mijn eerste motor is heb ik geen last van gekraak en geklak van de versnelling of andere probleempjes die zich voordoen, wat ik lees in het Forum,ben in febuari gaan rijden heb al div toertochtjes gedaan en langere meerdaagse tochten heb er nu 7200 km mee gereden,en de motor rijd heerlijk heb dan ook geen aan of opmerkingen.
Eerlijkshalve moet ik natuurlijk er wel bij zeggen dat ik geen ervaring heb met andere motoren(lesmotor maar niet meegerekend).
Mag nog wel even gezegd worden (vind ik) Arjan en Rene van Rijschool Kern, 2 hele met recht uitmuntende motorrijinstructeur,s en zoals het hoort op de motor in weer en wind en regen ipv die watjes die er met de auto achter aan rijden.
Ik kan er avonden mee vullen met het lezen van de mededelingen berichten de ervaringen van andere BMW rijders op het Forum haal er veel kennis en ideeen uit.
Groetjes van Bert