GEWEEST: 27 juli 2013 - Forumtour Gildehaus-Teutoburger Wald
Moderator: RT_Patrick
GEWEEST: 27 juli 2013 - Forumtour Gildehaus-Teutoburger Wald
Route aangepast:
Nieuw startpunt: Hengeloer Str. 11 48455 Bad Bentheim (tankstation)
deelnemerslijst
01. RhanRT
02. Robin0341
03. JDoubleOP
04. Tourist64
05. Trebor
06. RsTijn
07. MAD ovb
09. BMW
10. bert r1150rt
11. Sam
deelnemerslijst
01. RhanRT
02. Robin0341
03. JDoubleOP
04. Tourist64
05. Trebor
06. RsTijn
07. MAD ovb
09. BMW
10. bert r1150rt
11. Sam
Laatst gewijzigd door RhanRT op 26 jul 2013, 18:31, 17 keer totaal gewijzigd.
- Robin0341
- Type: R1250RT
- Bijz: 2024 Sport racing blue metallic 2
- Land: NLD
- Woonplaats of omgeving: Ermelo
- BertL
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1200GT/2008
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Ommen
Re: Herkansing: Forumtour Gildehaus - Teutoburger Wald 27 j
Alleen als ik niet thuis ben, maar anders....ga ik mee !

GrTz
BertL
BertL
- JDoubleOP
- Type: R1100RT
- Bijz: Koffers in kleur/V-Stream/BMW Navi III/SENA SMH10
- Land: Duitsland
- Woonplaats of omgeving: Emlichheim
Ach vooruit maar dan...... :lol:
- it's Micky
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: brand new 2015
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Diemen
Verkeerde dag!
Only the strongest wil stay!
Honda Shadow, Honda Pacific Coast, Honda Pan European ST 1100, Suzuki Dl 650, Suzuki Burgman AN400, Vespa LXV 50, BMW R1100RT(Biarritz blau), R1150RT(2003, Titan silber), R1200RT(2010, Thunder grey) R1200RT(2013, Light grey)(2015,R1200RT LC Calistograu}
Honda Shadow, Honda Pacific Coast, Honda Pan European ST 1100, Suzuki Dl 650, Suzuki Burgman AN400, Vespa LXV 50, BMW R1100RT(Biarritz blau), R1150RT(2003, Titan silber), R1200RT(2010, Thunder grey) R1200RT(2013, Light grey)(2015,R1200RT LC Calistograu}
- Tourist64
- Type: Overig R-serie
- Bijz: R1200 GS Adventure
- Woonplaats of omgeving: Ede
Ja, nu kan ik wel mee. :-)
1992 Yamaha XJ750 Maxim, 1995 Honda VT1100 Shadow, 1999 Yamaha XJ900 Diversion, 2013 een R1200RT en sinds 2018 een R1200 GS Adventure
zij die dan kunnen zijn op de lijst geplaatst.
groet,
RhanRT
groet,
RhanRT
- HansD
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Ik heb wel zin in deze rit, moet alleen nog wat agenda's checken...
Hans
Hans
- blackers
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Woonplaats of omgeving: Flevoland
Lijkt me een leuke rit. Zet 'm alvast in de agenda.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Kreidler 1972-1974
K100LT 1995-1998
R100RT 2002-2003
R1150RT 2003-2009
R1200RT 2009-2019
motorloos 2019-heden
Why don't we call it a day before we call it a nightmare
K100LT 1995-1998
R100RT 2002-2003
R1150RT 2003-2009
R1200RT 2009-2019
motorloos 2019-heden
Afmelding dacht dat het op zondag was,moet/mag mijn dochter ophalen van vakantie.
Fijne dag gewenst Harry
Fijne dag gewenst Harry
- RsTijn
- Type: R1200RT
- Bijz: 2012
- Land: B
- Woonplaats of omgeving: Noorderkempen
Ik ga mijn best doen.
De aanloop is wat groot, mss een hotelletje ritselen in de buurt van Enschede en dan zou het moeten lukken .....
Laat dit nog weten.
(En dan kan ik een gezicht plaatsen bij Robin tegen September :) ....)
groet,
De aanloop is wat groot, mss een hotelletje ritselen in de buurt van Enschede en dan zou het moeten lukken .....
Laat dit nog weten.
groet,
LIVE every moment / LAUGH every day / LOVE beyond words
RsTijn schreef:Ik ga mijn best doen.
Laat dit nog weten.
groet,
Lijkt mij een goed plan Stijn!!
Regel ik dat onze vierde persoon ook mee gaat (als hij kan) met deze rit en kunnen wij alvast met elkaar kennismaken

groet,
Han
- Hamster
- Type: R1150RT
- Bijz: 2002 - 64dkm - Zumo660 - LED DRL - VStream Tall
- Woonplaats of omgeving: Twente
Ook in Twente: Preston Palace http://www.prestonpalace.nlRsTijn schreef:Ik ga mijn best doen.
Laat dit nog weten.
groet,
Daar werk ik. Prijzen zijn all-in! Dus inclusief eten, drinken, vertier (bowling, bioscoop, midgetgolf, snooker&biljart, etc.), zwem- en saunaparadijs, indoor kermis en (avond)entertainment, etc. Als er meerdere RT-ers willen overnachten, dan kan ik wellicht nog wat met de prijs laten doen. Laat het maar weten.
BMW R1150RT (2002) - Schuberth C3 - Zumo 660 - Scala Rider Q2 PRO - 60dkm - LED DRL - VStream Tall - Maxi Sound Twin - PC680
een andere mogelijkheid is:
Hotel Frans op den Bult
Hengelosestraat 6
7561 RT Deurningen
1-persoonskamer voor: 39,50 €
En nee, ik heb geen enkel persoonlijk, maatschappelijk of financieel belang met dit hotel.
Gewoon een goed en goedkoop hotel met goede recensies zonder poespas.
Hotel Frans op den Bult
Hengelosestraat 6
7561 RT Deurningen
En nee, ik heb geen enkel persoonlijk, maatschappelijk of financieel belang met dit hotel.
- Hamster
Als je puur voor een overnachting gaat (wat wellicht het geval is) en daarom slechts naar de prijs kijkt, dan kun je inderdaad beter niet naar Preston Palace gaan. Preston Palace blijft natuurlijk een vakantiebestemming én je zit dan ook nog in het hoogseizoen.RhanRT schreef:een andere mogelijkheid is:
Hotel Frans op den Bult
Hengelosestraat 6
7561 RT Deurningen
Wellicht overbodige tips:
- Waar je ook van plan bent te gaan. Boek snel, want alle hotels zitten dan natuurlijk in het hoogseizoen.
- Bekijk wel, als je 's avonds toch van plan bent om gebruik wilt maken van het diner, de bar en 's ochtends van het ontbijt, wat je daar voor kwijt denkt te zijn.
- Daarbij kan de hotelier het waarderen als je direct bij hem boekt ipv via een derde partij, ofwel (online) boekingskantoor/-site. Scheelt hem weer commissie en (als je écht op de centen zit) heel misschien wil die je daarvoor in de plaats zelfs wel een gratis ontbijtje doen. Per saldo is de hotelier dan namelijk nog steeds goedkoper uit. Hotels die niet veel meer dan een slaapplaats bieden (en dus niet op naam gezocht worden) zijn vrijwel allemaal volledig afhankelijk van deze derde partijen.
- En voor RT-ers natuurlijk niet geheel onbelangrijk: staat je motor 's nachts veilig (afgesloten terrein?, voldoende verlicht?, centrum-lokatie?, bewaking?, sociale controle?), of moet die in het donker midden tussen de vele vrachtwagens uit het voormalige oostblok staan...?
BMW R1150RT (2002) - Schuberth C3 - Zumo 660 - Scala Rider Q2 PRO - 60dkm - LED DRL - VStream Tall - Maxi Sound Twin - PC680
Beste,
Ik begrijp jouw persoonlijk belang wel, gaf je ook aan in jouw posting, immers je werkt daar.
Ik begrijp ook de onderbuik gevoelens m.b.t. de veiligheid voor de motor, maar in overleg zijn daar wel vaak mogelijkheden voor om dit te risico te cancelen.
Ik begrijp ook de prijsstelling van de hotelier t.a.v. misschien een gratis ontbijtje voor de klant omdat de commissie die hij moet betalen aan derden waarschijnlijk hoger is dan een gratis ontbijtje, maar moet jij als klant daar dan over gaan onderhandelen?
Ergo: t.a.v. het laatste punt, het kan dus gewoon veel goedkoper en daar zorgen derden voor.
Veel aanbieders van accommodaties bieden heel veel bijproducten die je toch niet af neemt maar waar je wel voor betaald.
Een mooi concept, maar ik hoef dat niet.
Het maakt het verblijf van de consument in ons landje gewoon te duur als je dit afzet t.o.v. onze buurlanden.
Bied nou gewoon eens als hotelier aan:
1. wil je alle faciliteiten? dan betaal je dit
2. wil je deze faciliteiten niet? dan betaal je dat
Dat noem ik keuze vrijheid die de klant dan heeft, waarbij de hotelier tot wellicht een hogere bezettingsgraad kan komen zonder verlies van het bieden van kwaliteit.
met vriendelijke groet,
RhanRT
Ik begrijp jouw persoonlijk belang wel, gaf je ook aan in jouw posting, immers je werkt daar.
Ik begrijp ook de onderbuik gevoelens m.b.t. de veiligheid voor de motor, maar in overleg zijn daar wel vaak mogelijkheden voor om dit te risico te cancelen.
Ik begrijp ook de prijsstelling van de hotelier t.a.v. misschien een gratis ontbijtje voor de klant omdat de commissie die hij moet betalen aan derden waarschijnlijk hoger is dan een gratis ontbijtje, maar moet jij als klant daar dan over gaan onderhandelen?
Ergo: t.a.v. het laatste punt, het kan dus gewoon veel goedkoper en daar zorgen derden voor.
Veel aanbieders van accommodaties bieden heel veel bijproducten die je toch niet af neemt maar waar je wel voor betaald.
Het maakt het verblijf van de consument in ons landje gewoon te duur als je dit afzet t.o.v. onze buurlanden.
Bied nou gewoon eens als hotelier aan:
Dat noem ik keuze vrijheid die de klant dan heeft, waarbij de hotelier tot wellicht een hogere bezettingsgraad kan komen zonder verlies van het bieden van kwaliteit.
met vriendelijke groet,
RhanRT
- Hamster
Klopt niet helemaal. Wel dat ik er werk (en dat gaf ik dan ook meteen aan), maar hou de prijzen maar in de gaten nu en de 26e. Die gaan ook kort voor de 26e of 27e zeer waarschijnlijk niet lager worden. Dat bood ik hier wel... Uit financieel oogpunt kan ik dan ook beter geen extra korting bieden. Het is dan immers hoogseizoen (juli/augustus), waar Preston Palace dan (jaar in - jaar uit) bezettingen genereert grenzend aan 100%.RhanRT schreef: Beste,
RhanRT

Als je puur voor overnachten (en natuurlijk (?) ontbijt) kiest zou ik dan eerder gaan naar:RhanRT schreef: Ik begrijp ook de onderbuik gevoelens m.b.t. de veiligheid voor de motor, maar in overleg zijn daar wel vaak mogelijkheden voor om dit te risico te cancelen.
RhanRT
- Benboverijssel (Haaksbergen), €40,- inclusief ontbijt. Of...
- Erve Höwerboer (Ootmarsum), €52,50 inclusief ontbijt. Of,...
- de Grote Zwaan (De Lutte), €59,- inclusief ontbijt. Of...
- Jachtlust (Borne), €60,- inclusief ontbijt.
- etc etc etc
Ik acht het veiligheidsgevoel daar toch iets hoger. Bovendien is de omgeving in met name Ootmarsum en De Lutte veel mooier.
Dat hoeft natuurlijk niet. Alleen de hotels die ik eerder beschreef zijn volledig afhankelijk van derden. Deze derden hebben dergelijke hotels zo in de tang dat ze een laagste prijs willen van de hotelier. De betreffende hotelier mag dan niet (actief) lager gaan adverteren met de prijs. Dus verstandig om te vragen (áls je op de centen zit) is het sowieso.RhanRT schreef: Ik begrijp ook de prijsstelling van de hotelier t.a.v. misschien een gratis ontbijtje voor de klant omdat de commissie die hij moet betalen aan derden waarschijnlijk hoger is dan een gratis ontbijtje, maar moet jij als klant daar dan over gaan onderhandelen?
RhanRT
Hotels die specifiek gezocht en bezocht worden (unieke hotels met een eigen USP) hebben voor een belangrijk deel eigen verkoopkanalen waardoor ze niet afhankelijk zijn van derden.
Daar zijn de betreffende hotels dan vaak ook naar. Aangezien deze hotels in de tang zitten bij derden, kunnen de derden straffeloos de commissies verhogen, waardoor er voor een hotelier minder ruimte over blijft voor kwalitatief personeel, apparatuur, producten, investeringen, etc. (Internationale) ketens zonder een eigen USP kunnen nog enigszins tegenwicht bieden aan de derden aangezien ze % veel lagere overheadkosten hebben (bijvoorbeeld de marketingkosten delen), maar zelfstandige hotels zonder eigen USP zitten stuk voor stuk in de knel.RhanRT schreef: Ergo: t.a.v. het laatste punt, het kan dus gewoon veel goedkoper en daar zorgen derden voor.
RhanRT
...Preston Palace is het enige all-in hotel in Nederland. Dus ik neem aan dat je hier "aanbieders van accommodaties" bedoelt in het buitenland? All-in hotels rondom de Middellandse Zee of Zuid-Amerika?RhanRT schreef: Veel aanbieders van accommodaties bieden heel veel bijproducten die je toch niet af neemt maar waar je wel voor betaald.
RhanRT
Enfin, natuurlijk heeft iedereen zijn/haar eigen voorkeur. Vandaar ook verschillende concepten. Voor geen enkel product of dienst geldt dat iedereen dezelfde wensen/voorkeuren heeft. Dus is er voor elk product of dienst ook verschillend aanbod. Het aanbod volgt natuurlijk ook op de vraag, niet andersom. Ofwel, wanneer de vraag zo groot is (marktonderzoek) dat iemand het rendabel aan kan gaan bieden, dan gebeurt dat ook.
Wat hotels (maar ook winkels, dienstverlening, etc) duur maakt in Nederland zijn oa de exorbitant hoge onroerend goed prijzen, belasting/btw/accijns en loonkosten (niet per definitie de brutolonen, maar wel deze + werkgeverslasten) tov omliggende landen. Een huis/kantoor/winkel of bijvoorbeeld hotel is heel wat goedkoper om te bouwen en onderhouden in bijvoorbeeld Duitsland dan in Nederland. Nog oostelijker of zuidelijker is het nog goedkoper,... tot aan Bulgarije of Afrika aan toe. Hetzelfde geldt voor belasting/btw/accijnzen en de werkgeverslasten. Westelijker is het beeld overigens ook niet veel anders. Zowel in het grootste gedeelte van Noord- als Zuid-Amerika geldt hetzelfde verhaal. Om bijvoorbeeld nog maar niet over parkeertarieven te spreken bij hotels midden in de grotere steden.RhanRT schreef: Het maakt het verblijf van de consument in ons landje gewoon te duur als je dit afzet t.o.v. onze buurlanden.
RhanRT
Ik denk dat die deling redelijk aanwezig is in NL. (?) Het ene hotel heeft wel all-in en anderen niet. Sterker, juist de meeste hotels bieden slechts de overnachting aan, waarna gekozen kan worden voor wel of geen ontbijt, wel of geen diner met diverse drankjes, wel of geen drankje aan de bar in de avond, wel of geen sauna, wel of geen stomerij, wel of geen ontbijt op bed, wel of geen WiFi, wel of geen Pay-TV, etc etc. Bij vrijwel alle hotels betaal je dus in eerste instantie juist slechts de prijs "om er te kunnen slapen",... soms nog met ontbijt.RhanRT schreef: Bied nou gewoon eens als hotelier aan:
RhanRT
Over de bezettingsgraad mogen (toeristische) hotels in Nederland overigens niet klagen. Zelfs in deze crisis-tijd stijgt deze namelijk (in tegenstelling tot zakelijke hotels waar de bezettingsgraad daalt). Wel kijken particulieren (toeristen) meer naar de prijs dan bedrijven (zakelijk). Bij de één daalt de bezetting iets en stijgt de prijs iets en bij de ander daalt de prijs iets, maar stijgt de bezetting iets. Uiteindelijk hebben beide categorieën gemiddeld gezien nog niet veel te klagen. Wellicht ten overvloede: de prijs is uiteraard even belangrijk als de bezettingsgraad. Een juiste balans zorgt ervoor dat het hotel rendabel is. Bezettingsgraad óf prijs is nooit een doel voor een hotel, een juiste balans van beide wel. Één van de twee is immers makkelijk te bereiken...RhanRT schreef: Dat noem ik keuze vrijheid die de klant dan heeft, waarbij de hotelier tot wellicht een hogere bezettingsgraad kan komen zonder verlies van het bieden van kwaliteit.
RhanRT
Enfin, voor elk wat wils dus. En als het eerdere aanbod "korting voor RT-ers" slecht over kwam, dan hoor ik dat graag. Ik trek dan het aanbod met excuus terug.

EveneensRhanRT schreef: met vriendelijke groet,
RhanRT

Hamster
Na dit "geneuzel" over hotels boeken (sorry Hamster ben ff kort door de bocht, ik weet het _002 ) gaan we weer over on topic:
Start punt van de tour:
Zaterdag 27 juli aanstaande
09:30 uur Verzamelen en bij de "Ostmühle" Mühlenberg 6 in Gildehaus. Panoramaview Ostmühle
Pauzes kunnen we naar believen invullen.
+/- 17:00 uur Eindpunt is ook weer in Gildehaus.
De routebestanden (GPS) haal je uit de eerste posting van JdoubleOP.
Groeten,
RhanRT
Start punt van de tour:
Zaterdag 27 juli aanstaande
09:30 uur Verzamelen en bij de "Ostmühle" Mühlenberg 6 in Gildehaus. Panoramaview Ostmühle
Pauzes kunnen we naar believen invullen.
+/- 17:00 uur Eindpunt is ook weer in Gildehaus.
De routebestanden (GPS) haal je uit de eerste posting van JdoubleOP.
Groeten,
RhanRT
- RsTijn
- Bijz: 2012
- Land: B
- Woonplaats of omgeving: Noorderkempen
wel wel wel,
eindelijk de tijd gevonden na een drukke werkweek;
1 zinnetje over een hotel ritselen ....
Ik heb zelf ook wat gegrasduind en denk er wel uit te komen
Toch bedankt voor alle tips !!
Zet mij maar bij op de lijst, ga de tour meerijden.
nog eens een stukje van het noordelijke Nederland en Duitsland verkennen ....
eindelijk de tijd gevonden na een drukke werkweek;
1 zinnetje over een hotel ritselen ....

Ik heb zelf ook wat gegrasduind en denk er wel uit te komen

Zet mij maar bij op de lijst, ga de tour meerijden.
nog eens een stukje van het noordelijke Nederland en Duitsland verkennen ....
LIVE every moment / LAUGH every day / LOVE beyond words
- MAD
- Bijz: Zilver metallic - BJ 2002
GPS 278 - Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Westervoort
Mensen, ik wil graag mee, maar ik kan het nog niet voor 100% zeggen
.
Zondag weet ik meer en als het lukt, kom ik met twee personen! :)
Tot zondag als ik mij hier weer meld.

Zondag weet ik meer en als het lukt, kom ik met twee personen! :)
Tot zondag als ik mij hier weer meld.
Vriendelijke groet
Michiel
Motorhistorie: Ducati 160; BMW R51/3; Triumph T21; BSA B31; Ariel NH; HondaCB450; Honda CB750K0; Honda CB900; Suzuki GS1000GS; BMW K100; BMW K100RS; BMW K100RS 16V; Honda ST1100; BMW R1150GS; BMW R1200GSA; BMW R1150GS; R1150RT
"You can't be lost, if you don't care where you are"
Michiel
Motorhistorie: Ducati 160; BMW R51/3; Triumph T21; BSA B31; Ariel NH; HondaCB450; Honda CB750K0; Honda CB900; Suzuki GS1000GS; BMW K100; BMW K100RS; BMW K100RS 16V; Honda ST1100; BMW R1150GS; BMW R1200GSA; BMW R1150GS; R1150RT
- HansD
Ben er bij, past in de agendas.HansD schreef:Ik heb wel zin in deze rit, moet alleen nog wat agenda's checken...
Hans
Nog even een hotelletje zoeken...
HansD schreef:Ben er bij, past in de agendas.HansD schreef:Ik heb wel zin in deze rit, moet alleen nog wat agenda's checken...
Hans
Nog even een hotelletje zoeken...

- BMW
- Woonplaats of omgeving: Haarlem
Han you've got mail ,
FenneRT

Honda CB500 - Suzuki GT750 - Honda 750KZ - Honda Magna - BMW R1100RT - BMW R1150RT - Honda blackbird 1100 XXX -
- BMW
Zwaantje Apeldoorn , tankstation " De paal " A1 naar het Gildehaus wie nog meer?
FenneRT
Honda CB500 - Suzuki GT750 - Honda 750KZ - Honda Magna - BMW R1100RT - BMW R1150RT - Honda blackbird 1100 XXX -
Zwaantje A1, tankstation "de Paal" (gelegen tussen Apeldoorn en Deventer). tijd: 08:15 uur
1. BMW
2. RhanRT
3. Bert Bok
4. Robin0341
5. Sam
1. BMW
2. RhanRT
3. Bert Bok
4. Robin0341
5. Sam
Laatst gewijzigd door RhanRT op 14 jul 2013, 21:02, 3 keer totaal gewijzigd.
- Robin0341
BMW schreef:Zwaantje Apeldoorn , tankstation " De paal " A1 naar het Gildehaus wie nog meer?
FenneRT
+1 !
Ik ga graag mee met tourrit,daar ik het ook leuk vind om eens wat mensen te ontmoeten die ik ook op het Forum tegenkom.
Kijk er naar uit Groetjes Bert.
Kijk er naar uit Groetjes Bert.
- Tourist64
- Type: Overig R-serie
- Bijz: R1200 GS Adventure
- Woonplaats of omgeving: Ede
Zwaantje A1, tankstation "de Paal" (gelegen tussen Apeldoorn en Deventer). tijd: 08:15 uur
1. BMW
2. RhanRT
3. Bert Bok
4. Robin0341 +1
5. Tourist64
1. BMW
2. RhanRT
3. Bert Bok
4. Robin0341 +1
5. Tourist64
1992 Yamaha XJ750 Maxim, 1995 Honda VT1100 Shadow, 1999 Yamaha XJ900 Diversion, 2013 een R1200RT en sinds 2018 een R1200 GS Adventure
- MAD
Mensen, ik / wij ben / zijn d'r ook bij.
Ik in ieder geval en mijn eega is het voor 80% zeker
Ik zal ook rond 08.15 bij het tankstation "de Paal" op de A1 aanwezig zijn.
Tot dan
Ik in ieder geval en mijn eega is het voor 80% zeker

Ik zal ook rond 08.15 bij het tankstation "de Paal" op de A1 aanwezig zijn.
Tot dan
Vriendelijke groet
Michiel
Michiel
Lijkt me erg leuk, eerst agenda kijken ;-)
Hallo, ik sluit me bij jullie aan, bij tankstation '"de paal" en zal er ook om 08.15 zijn, tot gauw.
Groetjes Bert.
Groetjes Bert.
- Franky
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
ik moet passen hier, moet werken die dag dus het zal voor een andere tour zijn 

Grts Franky
- BMW
Nog een weekje , het weer ziet er voor a.s zaterdag uitstekend uit volgens buienradar 24 graden
FenneRT

Correct me if I am wrong:
totaal aantal deelnemers op 27 juli voor deze tour = 13
zwaantje vanaf tankstation "de Paal" op de A1, tijd 08:15 uur;
1. RhanRT
2. Sam
3. Bert Bok
4. Robin0341
5. MAD
6. bert r 1150rt
7. Tourist64
8. BMW
zijn omstreeks 09:00 uur in Gildenhaus en ontmoeten daar:
9.
10.JDoubleOP
11.RsTijn
12.HansD ovb
13.Trebor
We drinken daar een kop koffie/thee of what ever en starten de tour rond half 10.
vraagje aan Joop; is er daar waar wij elkaar ontmoeten in Gildenhaus ook direct een tank mogelijkheid?
Zo ja: dan kan een ieder de tour aanvangen met een volle tank.
groet,
RhanRT
totaal aantal deelnemers op 27 juli voor deze tour = 13
zwaantje vanaf tankstation "de Paal" op de A1, tijd 08:15 uur;
1. RhanRT
2. Sam
3. Bert Bok
4. Robin0341
5. MAD
6. bert r 1150rt
7. Tourist64
8. BMW
zijn omstreeks 09:00 uur in Gildenhaus en ontmoeten daar:
9.
10.JDoubleOP
11.RsTijn
12.HansD ovb
13.Trebor
We drinken daar een kop koffie/thee of what ever en starten de tour rond half 10.
vraagje aan Joop; is er daar waar wij elkaar ontmoeten in Gildenhaus ook direct een tank mogelijkheid?
groet,
RhanRT
Laatst gewijzigd door RhanRT op 26 jul 2013, 00:16, 3 keer totaal gewijzigd.
- scan
- Woonplaats of omgeving: Everywhere
Is dat café wel open tegen die tijd?RhanRT schreef:We drinken daar een kop koffie/thee of what ever en starten de tour rond half 10.
groet,
RhanRT
Dacht dat het pas tegen eleven de deuren opent.
Ook nog even een aandachtspuntje voor Joop.
Als je via de A1 richting Oldenzaal richting Duitsland rijdt heb je na Hengelo aan de snelweg tankgelegenheid. Ik dacht dat het Avia is.
Andere optie is in Gildehaus aan de doorgaande weg (Hengeloer Strasse) richting Bentheim tanken, scheelt enige euricenten (10 á 15 ongeveer p/L).
Route aangepast:scan schreef:Is dat café wel open tegen die tijd?RhanRT schreef:We drinken daar een kop koffie/thee of what ever en starten de tour rond half 10.
groet,
RhanRT
Dacht dat het pas tegen eleven de deuren opent.
Ook nog even een aandachtspuntje voor Joop.
Als je via de A1 richting Oldenzaal richting Duitsland rijdt heb je na Hengelo aan de snelweg tankgelegenheid. Ik dacht dat het Avia is.
Andere optie is in Gildehaus aan de doorgaande weg (Hengeloer Strasse) richting Bentheim tanken, scheelt enige euricenten (10 á 15 ongeveer p/L).
Kan een ieder nog even tanken alvorens de route te starten en heb je de mogelijkheid van een kop koffie aldaar.
groet,
RhanRT
Re: AANGEPAST: Forumtour Gildehaus - Teutoburger Wald 27 jul
opgelet !!!!!
Route startpunt aangepast !!!
Route aangepast:
Route startpunt aangepast !!!
Route aangepast:
- BertL
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1200GT/2008
- Woonplaats of omgeving: Ommen
Goedenavond Han,
De plannen voor het weekend zijn veranderd. Ik kan daarom niet mee met de forumtourtocht. Wil je me van de lijst schrappen ?
Een volgende keer haak ik graag weer aan. Veel plezier zaterdag a.s. !
De plannen voor het weekend zijn veranderd. Ik kan daarom niet mee met de forumtourtocht. Wil je me van de lijst schrappen ?
Een volgende keer haak ik graag weer aan. Veel plezier zaterdag a.s. !
GrTz
BertL
BertL
doe ik Bert, fijn weekend gewenst.
groet,
Han
groet,
Han
- JDoubleOP
- Type: R1100RT
- Bijz: Koffers in kleur/V-Stream/BMW Navi III/SENA SMH10
- Land: Duitsland
- Woonplaats of omgeving: Emlichheim
Hoi, weer terug van een zonovergoten vakantie in Bretagne. Tot zaterdag bij 'het tankstation' dan maar. weersvooruitzicht
- HansD
Ik ben weer even "ovb" - zie pb.
- Robin0341

Sent from my iPad aan alle forumleden HD

- Robin0341
Dat weet ik wel zeker!RhanRT schreef:de verwachte regen is waarschijnlijk welkom met deze temperaturen
- japachap
- Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
- Woonplaats of omgeving: Enschede
Niet zo welkom als je in een regenjas bij deze temperaturen moeten rijden...RhanRT schreef:de verwachte regen is waarschijnlijk welkom met deze temperaturen
Helaas kan ik dit keer niet erbij zijn...
(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)
Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
- trebor
- Bijz: White
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: roermond
Nieuwe vertrekpunt is duidelijk, blijft het verzameltijdstip gelijk?
Ik doe mogelijk mee en beslis uiterlijk donderdag.
Ik doe mogelijk mee en beslis uiterlijk donderdag.
Ja, verzameltijd blijft gelijk:
vanaf 09:00 uur verzamelen op het nieuwe startpunt en vertrek op 09:30 uur
Route aangepast:
Kan een ieder nog even tanken alvorens de route te starten en heb je de mogelijkheid van een kop koffie aldaar.
vanaf 09:00 uur verzamelen op het nieuwe startpunt en vertrek op 09:30 uur
Route aangepast:
- blackers
- Woonplaats of omgeving: Flevoland
Heren dames ook,
Tot mijn spijt kan ik u as. zaterdag niet verblijden met mijn aanwezigheid.
Ik wens u een prettige tocht toe en zie u ongetwijfeld wel weer een andere keer.
Tot mijn spijt kan ik u as. zaterdag niet verblijden met mijn aanwezigheid.
Ik wens u een prettige tocht toe en zie u ongetwijfeld wel weer een andere keer.
Kreidler 1972-1974
K100LT 1995-1998
R100RT 2002-2003
R1150RT 2003-2009
R1200RT 2009-2019
motorloos 2019-heden
K100LT 1995-1998
R100RT 2002-2003
R1150RT 2003-2009
R1200RT 2009-2019
motorloos 2019-heden
- MAD
Beste deelnemers,
Het zal ongetwijfeld aan mijn blinde ogen liggen, maar ik kan nergens "de route" vinden :shock:
Zoals eerder is aangegeven zou de route in het eerste draadje / posting zitten van hetzelfde evenement (JdoubleOP) maar dan ergens begin juli en ook die kan ik niet vinden.
Zou iemand mij de link, cq de route kunnen sturen?
Alvast hartelijk bedankt.
Het zal ongetwijfeld aan mijn blinde ogen liggen, maar ik kan nergens "de route" vinden :shock:
Zoals eerder is aangegeven zou de route in het eerste draadje / posting zitten van hetzelfde evenement (JdoubleOP) maar dan ergens begin juli en ook die kan ik niet vinden.
Zou iemand mij de link, cq de route kunnen sturen?
Alvast hartelijk bedankt.
Vriendelijke groet
Michiel
Michiel
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!