uit 2007 heb ik nu twee jaar. De vorige eigenaar was niet heel erg poetserig geweest en met name de velgen zijn vies van het remstof en de troep van de weg. Ik heb al diverse dingen geprobeerd om die troep eraf te krijgen (tot een heel voorzichtig schuurspronsje aan toe), maar tot nu toe zonder noemenswaardig resultaat. Vorige week was ik een weekje in Duitsland en trof daar bij Polo een reinigingsset voor de motor aan. Ik moet zeggen, de motor is er heel behoorlijk van opgeknapt, maar de velgen heb ik nog steeds niet schoongekregen  _002
 uit 2007 heb ik nu twee jaar. De vorige eigenaar was niet heel erg poetserig geweest en met name de velgen zijn vies van het remstof en de troep van de weg. Ik heb al diverse dingen geprobeerd om die troep eraf te krijgen (tot een heel voorzichtig schuurspronsje aan toe), maar tot nu toe zonder noemenswaardig resultaat. Vorige week was ik een weekje in Duitsland en trof daar bij Polo een reinigingsset voor de motor aan. Ik moet zeggen, de motor is er heel behoorlijk van opgeknapt, maar de velgen heb ik nog steeds niet schoongekregen  _002 Heeft iemand hier een "gouden" tip hoe ik dat aan kan pakken?

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg) Jos
 Jos