Voorstellen nieuw lid

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

BMW-seeker
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: Nu een Honda Shadow 1100vt
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Zwolle

Voorstellen nieuw lid

Ongelezen bericht door BMW-seeker »

Hallo bmw-liefhebbers,

Mijn naam is Jan Out, ik ben leraar Engels in Zwolle. Ik heb een 10 jaar geleden mijn motorrijbewijs gehaald en toen gelijk een Honda Shadow 1100vt aangeschaft. Dat is een heerlijke gooi-en-smijt motor, maar laatst reed ik achter een bmw r 1100 rt en toen dacht ik 'Wat een mooie motor is dat toch!' En het rijdt ook zo geweldig mooi. Kortom ik heb mijn zinnen gezet op zo'n mooie motor. Eerst gekeken naar een r 1100 rt en later gelezen over een r 1150 rt met twinspark. Allemaal prachtig en die laatste zou ik graag willen kopen, maar het allerbelangrijkste vind ik dat ik een goeie motor aanschaf en niet de ellende van een ander overneem. Dus als iemand van het forum weet van een mooie en goeie r 1150 rt dan zou ik dat graag willen horen. Ik laat hem zeker keuren voordat ik tot aanschaf overga. Dan lijkt het mij helemaal geweldig om daar eens mee te gaan toeren. Ik ben een echte bmw liefhebber (vroeger een 320 6-cylinder gehad en die had ook al zo'n mooie 'naaimachine'). Ben benieuwd naar reacties en adviezen van jullie die vast al heel lang genieten van zo'n bmw motor.

groeten
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Voorstellen nieuw lid

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hoi Jan,

Welkom op het RT-forum .
Momenteel staan er geen -1150- 's aangeboden op het forum. Houd dit draadje maar in de gaten : viewforum.php?f=7
Er staan wel een aantal nette 1100's
Ken je de leraar Frans Paul Gellings ook?

succes met je zoektocht

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Dag Jan,
Ik stuur je een peebeetje van een r1150rt op het forum.
Grz
BertL
GrTz
BertL
J vd B te V

Ongelezen bericht door J vd B te V »

Hoi naamgenoot.
Welkom hier.
Bij de Jong in Alphen stond een mooie 1150 in consignatie, zelfde als de mijne,maar ik weet niet of die er nog is..... Zie avatar.
En ik heb vroeger ook zo'n heerlijke 320 6 cilinder gehad. Reseda Groen....
Was een genot. Ik weet nog dat het vermogen zelfs decimalen werd aangegeven. 122,6 PK.......

Verstuurd via Tapatalk
thepeck

Ongelezen bericht door thepeck »

[welkom] Jan. Succes met je zoektocht naar een mooie en goede RT 1150. Dat gaat vast lukken.
[groet] Martin -1100-
swingmill

Ongelezen bericht door swingmill »

Hoi Jan.

Als de mogelijkheid erinzit dat je een aankoopkeuring kan laten doen, dan zou ik dit zeker overwegen.
Ik weet niet of Kenny (motor service amersfoort)deze kan doen, maar vragen kan altijd.
Veel succes met zoeken naar een r1150rt, zelf rijd ik al jaren op een blauwe 1150 en dat met veel plezier.

Mvg Jan
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Franky »

Welkom en heel veel succes met de zoektocht ;)

Grts Franky
Grts Franky

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”