Beide kan, het is maar wat voor jou handig(er) is.
Via de accessoiresstekker zit er vanuit Herrn BMW al een zekering tussen (in je zekeringskast).
Terwijl de Ctek sigarettenstekker ook een zekering heeft (van 8 ampère dacht ik, ff uit mijn wat kalig bloot hoofdje).
Terwijl de ring-aansluiting op jou afbeelding helemaal geen zekering heeft.
En op die basis zou ik er voor kiezen om de sigarettenstekker (en dus de accessoiresaansluiting) op de BMW te gebruiken.
Je kunt die ring-aansluiting ook gebruiken maar dan moet er in mijn optiek nog wel een zekering tussen. (!)
Tips van de dag:
Sluit altijd eerst de Ctek lader aan op je accu, pas daarna op de 220 volt.
En bij losnemen, eerst de 220 volt eraf en pas dan loskoppelen van de motor.
Als je de accessoiresstekkeraansluiting (dubbele woordwaarde bij Scrabble

) gebruikt, draai dan (voorzichtig!) altijd de Ctek stekker in die accessoiresstekkeraansluiting een paar keer een klein stukje rond. Door vuiligheid & corrosie is dat contact daar niet altijd optimaal, en de Ctek lader kan daar soms wat last van hebben om de accu "te zien" en het automatische laden te beginnen.
Vergeet niet de "auto-accu" stand te selecteren qua laadstroom (ledje bij het automobiel-symbool), aangezien je accu een capaciteit heeft van meer dan 14Ah.
(staat ook in de Ctek handleiding, maar voor het geval dat....)
Kies de AGM stand alleen als je een dergelijke accu daadwerkelijk hebt, zoals de Oddysey, Westco en dergelijke.
De BMW OEM accu is een gel-accu, dus geen AGM accu.
Het kan geen kwaad je Ctek lader permanent aangesloten te laten als je de motor niet gebruikt, de Ctek lader regelt het allemaal vanzelf.
Sterker nog, je verlengt de levensduur van je accu daar mee. (voorkomen van risico op diepte-ontlading als je een keer vergeten bent na lange tijd de accu weer op te laden).
Heel veel succesvolle startmomenten toegewenst!