Display
Moderator: RT_Patrick
Display
Vraagje over het brandstof /klok/olietemperatuur display.
Gisteren de 1100 RT uit de winterstalling gehaald en zag meteen al dat het display niet werkt. Bij contact aan op 2 draden spanning,de andere 6 draden spannings loos. Misschien zijn dit puls draden ? Verlichting in het display werkt wel maar meters dus niet ,alle balkjes zijn zwart en als de derde zekering is verwijderd ,verdwijnt dit.
Wie kan mij helpen,display defect?
Cornelis
Gisteren de 1100 RT uit de winterstalling gehaald en zag meteen al dat het display niet werkt. Bij contact aan op 2 draden spanning,de andere 6 draden spannings loos. Misschien zijn dit puls draden ? Verlichting in het display werkt wel maar meters dus niet ,alle balkjes zijn zwart en als de derde zekering is verwijderd ,verdwijnt dit.
Wie kan mij helpen,display defect?
Cornelis
- japachap
- Type: R1150RT
- Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Enschede
Re: Display
Als het gelijk is aan de bedrading van de
(NB- 'ALS...") is er een grote oranje(?) stekker verborgen boven achter de kmsteller. De kontacten hier kunnen roesten/vuil worden en het zal je goede dienen on dit als eerste te kontroleeren...

(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)
Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 4248 Weergaves
-
Laatste bericht door BeemerBert
-
- 1 Reacties