Op 6 April j.l. is er reeds een Ardennentoer geweest en er waren een aantal forumleden die helaas niet mee konden die dag, waaronder ik zelf, vandaar dat we het nog een keer doen maar uiteraard een beetje anders.
Globale opzet:
9:30 verzamelen in Maastricht, voor sommige dus een vroegertje!
Net naast Luik begint en eindigt onze Toer van ongeveer 180 km.
Na einde Toer komen we weer langs Maastricht.
Nadere details zoals de gps-route, opstapplaatsen, pauze plaatsen etc. volgen uiteraard in dit beginbericht.
Laat maar horen wie er zin in heeft om mee te rijden!
aanvulling 24-04-2013:
Hierbij de route versie V1.0:
+ de route V1.0
+ een route vanuit Breda naar het beginpunt
+ een route vanuit Apeldoorn naar het beginpunt
+ een retour route weer naar Breda
+ opstappunt net voorbij Tilburg voor de liefhebbers
+ McDonalds Maastricht voor de eerste koffie van de dag
Als er culinaire liefhebbers onder de deelnemers zijn die suggesties hebben voor pleisterplaatsen voor het verzorgen van de inwendige mens dan sta ik volledig open voor suggesties (Pfhhhhh dat is er uit!)
Vanaf Breda is het t/m de Tour op één volle tank te doen, vlak voor aanvang van de terugreis is een pompstation opgenomen ter herinnering dat we nog terug moeten, wat eerder tanken kan en hangt van de tijd van de dag waarop we zijn.
Suggesties zijn welkom!
Aanvulling 8-5-2013:
Deelnemers tot nu toe:
01 - Bert
02 - Thijs
03 - Peter
04 - HansD
05 - Walter D
06 - RhanRT
07 - BertL
08 - Goose Ferry
09 - Goosemate Ron
10 - Blackers
11 - Frank Dez-1
12 - Tourist
Aanvulling 14-05-2013
Nieuwe routeversie met daarin de tankstations opgenomen!
Het weer voor zaterdag 18 Mei in Franchorchamps
Aanvulling 15-05-2013
Blijkbaar is er een misverstand over waar de dagtocht begint:
Het verzamelpunt en vertrekpunt is de McDonalds in Maastricht (waypoint), van daaruit gaan we als groepje verder het land in, het startpunt van de Tour is gewoon een stip op straat waar een andere route gestart wordt in de GPS!
Daar is dus geen koffie, parkeergelegenheid, etc. Sterker: daar ben ik nog nooit geweest, het is gewoon een straat waar we even langs de kant van de weg stoppen voor het selecteren van een andere route.
Aanvulling 16-05-2013
Gezien de situatie van de A2 door Maastricht, en de opmerkingen daarover, is er een aangepaste route gemaakt parallel aan de A2, van de McD naar het beginpunt van de Toer. Als er leden zijn die lokaal bekent zijn hoor ik graag commentaar op de voorgestelde wijziging.
Aanvulling 19-05-2013
Bestand toegevoegd met de uiteindelijk gereden route en de tracks.
Iedereen bedankt en tot de volgende gelegenheid begin oktober 2013