Mijn zoon heeft sinds kort (1 jaar) zijn motorrijbewijs en heeft zich vol enthousiasme een V-Strom gekocht.Echter bij het afrijden kreeg hij al een stekende pijn in zijn linkeroor, en dit is sindsdien nog niet weer over gegaan. _003 Hij is al bij de KNO arts geweest (niets gevonden), oordopjes aangeschaft, andere helm gekocht en is al met het ruitje van de motor aan het schuiven geweest.Echter zonder resultaat: Die $#&%$@ oorpijn blijft.Nu had hij zich een niet al te dure helm aangeschaft (Held ) en toen ik hem zelf van de week opzette en op de schaal tikte, was het net af mijn hoofd in een trommel zat. (veel resonantie wat tijdens het rijden door de wind natuurlijk versterkt wordt). Hij is er al zover mee heen, dat hij zijn motor op Marktplaats wil zetten omdat het plezier aan het motorrijden natuurlijk ver te zoeken is.Is er misschien iemand met een vergelijkbaar probleem en heeft deze persoon misschien een oplossing? Een dure BMW-, of Shubert - helm is voor zo'n jonge vent natuurlijk een grote uitgave, en wat moet dat moet, maar misschien zijn er nog andere opties? Hoop dat ik een paar bruikbare tips van jullie mag ontvangen.
Gr. PieteRT Een bezorgde