Interphone Gps Bike
Moderator: RT_Patrick
- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Interphone Gps Bike
Ik zag de volgende Interphone Gps Bike bij motozoom en bijgaande site, en heb deze nog niet eerder gezien.
Ik kan zo snel geen test vinden. Weet iemand of dit een nieuw aparaat is, of een bestaand in een andere verpakking?
http://www.converterman.nl/interphone-g ... anden.html
Ik kan zo snel geen test vinden. Weet iemand of dit een nieuw aparaat is, of een bestaand in een andere verpakking?
http://www.converterman.nl/interphone-g ... anden.html
- BertL
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1200GT/2008
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Ommen
Re: Interphone Gps Bike
Is inderdaad nieuw(ig).
Link naar de website van de (Italiaanse) fabrikant:
http://interphone.cellularline.com/en/m ... /gps-bike/
Of het aan te raden is...
Link naar de website van de (Italiaanse) fabrikant:
http://interphone.cellularline.com/en/m ... /gps-bike/
Of het aan te raden is...

- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Bedankt voor de linken. Ik zie wel routes=yes en waypoints=yes staan in de specs, ook is er kennelijk een pc programma om routes te maken, maar ik kan niet vinden in welk formaat dat gebeurt, of je kunt uitwisselen met andere formaten en hoeveel waypoints/routepunten ondersteund worden.
Maar even een test of review afwachten...
Maar even een test of review afwachten...
- Hans Vaessen
- Type: Ik heb een andere motor
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Wierden
Heb de indruk dat dit een al langer bestaande 'chinese kloon' is in een nieuw jasje c.q. met een nieuwe naam. An sich niets mis mee, als de prijs ook superscherp zou zijn. Maar voor dergelijk geld heb je ook een urban rider of zumo210.
Kijk je naar de tekst bij het product dan versterkt dat de indruk dat er niet zozeer sprake is van een echt nieuw apparaat, maar eerder van 'er was voor weinig geld een partijtje in de markt, eens zien of we daar wat mee kunnen verdienen'.
Zeg nou zelf:
Kijk je naar de tekst bij het product dan versterkt dat de indruk dat er niet zozeer sprake is van een echt nieuw apparaat, maar eerder van 'er was voor weinig geld een partijtje in de markt, eens zien of we daar wat mee kunnen verdienen'.
Zeg nou zelf:
Wat is het alternatief: een scherm dat onzichtbaar is in zonlicht?GPSBIKE heeft grote knoppen om het gemakkelijker maken om met handschoenen te gebruiken op. Spraakopdrachten via Bluetooth compatibele headsets zorgen voor gemakkelijke navigatie. Geen headset? De 3,5 "touchscreen display is gemakkelijk te lezen en zelfs perfect zichtbaar in direct zonlicht. Maak routes en programma-adressen op uw pc en vervolgens gemakkelijk naar uw GPSBIKE.

Ik ken InterPhone al heel wat jaren, nog in de tijd van koppelingen met communicatieapparatuur op de motor.
Cellular Italia en zo.
Ik ben het ronduit met Hans eens;
Dit is typisch zo'n product waar het na een jaar of zo het een stille dood sterft bij de "fabrikant", en jij als gebruiker met de gebakken peren zit omdat de kaartupdates nu eenmaal vaak van diezelfde fabrikant moeten komen.
Het lijkt mij inderdaad oude wijn in een nieuwe zak en daarom niet aan te raden.
Cellular Italia en zo.
Ik ben het ronduit met Hans eens;
Dit is typisch zo'n product waar het na een jaar of zo het een stille dood sterft bij de "fabrikant", en jij als gebruiker met de gebakken peren zit omdat de kaartupdates nu eenmaal vaak van diezelfde fabrikant moeten komen.
Het lijkt mij inderdaad oude wijn in een nieuwe zak en daarom niet aan te raden.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 4735 Weergaves
-
Laatste bericht door Viaantje
-
- 7 Reacties