Dit is mij nog niet eerder overkomen , waarschijnlijk omdat hij misschien alleen reed dacht ik , of omdat hij stiekem toch een RT liefhebber is.

Moderator: RT_Patrick
Ik heb eens een motoragent met twee aspirant motoragenten geen voorrang gegeven. Ze bleven stilstaan toen ze van rechts kwamen en ik reed toen maar door. Of ik reed eigenlijk te hard en ze dorsten niet door te rijden. Werd ik wel even later aan de kant gezet waarom ik zo lelijk keek, want ze hadden echt voorrang.jaapvanthoff schreef: Heb ik het idee dat motor agenten coulanter zijn tegen andere motor rijders, of is dit alleen maar mijn stille hoop. Ik bedoel je ziet wel eens dat auto’s aan de kant gezet zijn, maar collega motorrijders; zelden.
Pas maar op straks wordt je beticht van discriminatieWat een "non" onderwerp. Motorrijders groeten elkaar van oudsher (punt). Alleen met (motorscooters) heb ik niks, meestal denk ik "koop toch een echte". Tegelijkertijd realiseer ik me dat het soms niet anders kan, maar groeten? Dat gaat me te ver!
Ben
En Wil, toen zij jij natuurlijk: "Zo zit mijn gezicht het lekkerst...." :lol:wil51 schreef: Werd ik wel even later aan de kant gezet waarom ik zo lelijk keek, ...
aartjw schreef:Ik groet altijd, en als ik een BMW RxxxxRT zie met de Forumgroet![]()
Dat betekent dus ook dat ik politieagenten altijd groet. Maar soms hebben die geen tijd om terug te groeten (zie een ander draadje op dit forum). Geeft niet, werk gaat voor het meisje.
Overigens is het in Italië beter om niet te groeten; daar ben je wettelijk verplicht beide handen aan het stuur te houden. De reden daarachter? Om het aantal tasjesdiefstallen vanaf motorscooters terug te dringen...
zolang hij stilstaat mag hij bellen1-handed schreef:Ooit stond ik voor een kruising , hier stond een vrachtauto waar de bestuurde belde , ik schudde alleen mijn hoofd
De bestuurder wist niet hoe snel de telefoon weg moest , waarschijnlijk zag hij mij voor een agent aan
Hoe ziet dat eruit? Krijg je geen verbaasde reacties?1-handed schreef:Ook ik groet ze ( wel met haak )
Hoe ziet dat eruit? Krijg je geen verbaasde reacties?1-handed schreef:Ook ik groet ze ( wel met haak )
Is dit echt zo??? Tegelijkertijd realiseer ik me dat het soms niet anders kan, maar groeten? Dat gaat me te ver!Hazeldonk schreef:Wat een "non" onderwerp. Motorrijders groeten elkaar van oudsher (punt). Alleen met (motorscooters) heb ik niks, meestal denk ik "koop toch een echte". Tegelijkertijd realiseer ik me dat het soms niet anders kan, maar groeten? Dat gaat me te ver!
Ben
Jij begrijpt hetpeijsj schreef:@Teunis:
Is ook seizoensgebonden: in de zomer en helemaal in het weekend, komt er geen eind aan het groeten. Dan stop ik ook wel eens (maar niet snel). Daarentegen groet ik in de herfst en winter de echte bikkels met extra enthousiasme.J vd B te V schreef:Groeten in het algemeen:
Ik groette in het begin ook. Maar toen waren er nog niet zo veel motoren.
Vandaag de dag is dat anders.
Op sommige populaire stukken weg kan je amper meer je arm omlaag doen.
Ik zeg daarom de laatste jaren in alle vriendelijkheid:
"Ik groet niet.
Ik houd mijn handen aan het stuur!"
Die groet ik zelfs uit de auto !HansD schreef:J vd B te V schreef:Groeten in het algemeen:
. Daarentegen groet ik in de winter de echte bikkels met extra enthousiasme.
Een heldere afspiegeling van de trend binnen de hedendaagse samenleving.Bert M schreef:De oorspronkelijke vraag van dit topic was: motoragenten wel groeten of niet...
Onder andere om het verhaal uit onderstaande link, groet ik de motordienders, uit diep respect voor wat ze voor ons willen doen en doorstaan, altijd!
http://politieverhalen.blogspot.nl/2013 ... n-het.html
![]()
Bert M
Je heb helemaal gelijk! !HansD schreef:Is ook seizoensgebonden: in de zomer en helemaal in het weekend, komt er geen eind aan het groeten. Dan stop ik ook wel eens (maar niet snel). Daarentegen groet ik in de herfst en winter de echte bikkels met extra enthousiasme.J vd B te V schreef:Groeten in het algemeen:
Ik groette in het begin ook. Maar toen waren er nog niet zo veel motoren.
Vandaag de dag is dat anders.
Op sommige populaire stukken weg kan je amper meer je arm omlaag doen.
Ik zeg daarom de laatste jaren in alle vriendelijkheid:
"Ik groet niet.
Ik houd mijn handen aan het stuur!"
Ja vind jut gek met zo'n figuur :roll:doov650 schreef:Ik wuif sowieso atlijd naar pliessie op de motor. Ze groeten steevast terug.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!