Hallo allemaal,
Even in het kort voorstellen:
Mijn naam is Jacco, in het verleden ooit een keer verbasterd naar jakkes doordat er op een lokatie meerdere Jacco's aanwezig waren...
Vanaf september afgelopen ben ik in het bezit van mijn motorrijbewijs, en eigenlijk wist ik al wel gelijk dat de eerste motorfiets een BMW zou moeten gaan worden... De reden daarvoor is dat ik deze voor een gedeelte (2 dagen in de week) voor woon werk verkeer wil gebruiken (Route is Elburg <> Den Dolder) maar wel beschermd achter een kuip wil zitten.
Sinds september dus een beetje aan het zoeken geweest, en vanaf februari in het bezit van een R1100Rt, bouwjaar Maart 1997 met toen 69.000 op de teller, kleur Blaauw. Met bijpassende top en zij koffers.
Helaas bleek na een paar weken al dat de koppeling niet helemaal 100% meer is..., dat word sleutelen. Gelukkig heb ik de beschikking (bij familie) over een schuur met een oppervlakte van meer dan 35 m2, en mag het daar.
Foto's van de werkzaamheden zullen wel verschijnen tegen die tijd.
Voor de rest:
Rijden is erg leuk, ook met de koude van afgelopen weken gewoon gereden en dat viel me niet tegen (op de koude vingertoppen na... maar wellicht dat wanten een betere oplossing is dan handschoenen?). Wel is het even wennen aan het "draai" moment van de motor bij het wegrijden...
Jakkes voorstellen...
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- Egbert van zalk
- Type: R1150RT
- Bijz: Graphit Grau Metallic
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Nunspeet
Re: Jakkes voorstellen...
Welkom in de groep zou ik zeggen!
Het wordt steeds mooier op de Veluwe met wéér een RT erbij! goeie keuze
We gaan elkaar vast wel een keer tegen komen, ik mag graag zo af en toe het dijkje naar Noordeinde meepakken en dan ff bij de haven een bakje doen.
Grtn,
EgbeRT
Het wordt steeds mooier op de Veluwe met wéér een RT erbij! goeie keuze

We gaan elkaar vast wel een keer tegen komen, ik mag graag zo af en toe het dijkje naar Noordeinde meepakken en dan ff bij de haven een bakje doen.
Grtn,
EgbeRT
Rijd nóóit sneller dan je bankrekening toelaat!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!