Waarom ook niet !!!

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Petervandevorst@11

Waarom ook niet !!!

Ongelezen bericht door Petervandevorst@11 »

Hoi voor diegene die mijn berichtje wil lezen.

Na toch stiekem het forum zo af en toe bezocht te hebben nu maar eens de stap gezet om me aan te melden.
Een mooie dag, 1 januari gisteren was het dan zo ver.
Ik ben peter en ben werkzaam bij de brandweer Haarlem. Wonend in Alkmaar en In 1992 begonnen als jonge god (1966) , op een snelle zzr 600. Na wat jaren scheuren kwam er wat rust in het lijf en ben overgestapt op een Honda magna 1100. Deze heb ik een aantal jaren vertroeteld, toen aan boord van hare majesteits schip ( oorlog was er niet ). Ook collega,s van de marine gingen wel eens met de motor toeren en toen viel mijn oog op een plaatje van een bmw.
Deze was door de vorige eigenaar geheel geriviseerd, met de orriginele lak, blok en frame etc. Ik was de 3 e eigenaar en heb de r75/5 met pijn in mijn hart na 14 jaar verkocht aan een handelaar uit zeeland. Vandaaruit ging die volgens hem naar Frankrijk toe ( doodzonde ) wat was dat een lief en schattig motortje.......
Dit gebeurde niet zomaar; mijn liefde sloeg over naar de 1150rt die bij ons toen ( inmiddels de jongere modellen ) in de garage van de brandweer staan. Deze behoren aan de ambulance dienst toe.

Tot het zout daar is ben ik vaak op mijn fiets op en neer en zo af en toe wat toer tochtjes, dat is net even anders dan de trommelremmen van de r75/5. Nu de 1150rt uit 2003 met 25000 km en een luxe remcombinatie ( wel lekker op de a9 ) en scheelt weer wat meters met je voorligger, die luxe heb ik nog nooit gehad.
Heb net een zumo 550 overgenomen en heb voor de montage een vraag !!!
Deze hoop ik vanavond op het forum te plaatsen dus, wie zou mij kunnen helpen.

Voor zover mijn voorstel rondje en bij deze voor allen; de beste wensen en veel veilige km.

Gr. Peter
Laatst gewijzigd door Petervandevorst@11 op 03 jan 2013, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
RhanRT

Re: Waarom ook niet !!!

Ongelezen bericht door RhanRT »

Hoi Peter, welkom hier!
Je gaat zeker de informatie krijgen die je wilt.

met vriendelijke groet,

RhanRT
JoJothefirst
2024
2024
Type: R1200RT
Bijz: zumo XT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Groningen

Ongelezen bericht door JoJothefirst »

Hoi Peter,

natuurlijk nog welkom op dit forum [welkom]

Eerst dacht ik dat je misschien wel de presentator was... enz. maar dat is van der vorst, geloof ik, dus ik vermoed dat je niet bij bekende nederlanders binnen komt met een cameraploeg en zo...?
Ik zat nog wat ongelezen berichten door te spitten en stuitte op eentje waarin ook een bericht van jou stond. En toen viel me jouw 'handtekening'/onderschrift op...... voor mij de meest onbegrijpelijke tot nu toe :$ . Iedereen kiest zijn handtekening natuurlijk op eigen inzicht, en misschien is het privé, maar als je geneigd bent om het nader te verklaren dan ben ik zeer geïnteresseerd :-)

[groet]

JoJo
Laatst gewijzigd door JoJothefirst op 24 mar 2013, 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
1-handed
Type: R1200RT
Bijz: www.1-handed.com
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Sappemeer
Contacteer:

Ongelezen bericht door 1-handed »

Hallo Peter

Welkom op het forum
Veel plezier, hier krijg je antwoord op al je vragen
RT-forum
gr. Bert

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”