Voor het eerst zal ik de heenreis met de autoslaaptrein vanuit Dusseldorf afleggen.

Kan iemand mij tips geven hoe ik dat het beste aan kan pakken met het oog op vastzetten van de motor etc?

Alvast bedankt!
Moderator: RT_Patrick
die hadden zij voor ons, het is een beetje de gedeelde verantwoording: jij doet het stuk aan je motor( kunnen zij niks kapot maken), zij maken hem vast aan de trein (heb jij geen verstand van dus doen zij dat). Bij mij hebben ze ze laten zitten bij terugkomst: aardig aandenken! Goede reis en veel plezier!aartjw schreef:In eerste instantie wilde ik ook naar Bolzano, maar vanwege verbouwing aan dat station stopt de trein daar deze zomer niet meer :shock: Dus is het Innsbruck geworden. _002 . Dat wordt nog wat met ontbijt, want de geplande aankomst aldaar is om 6.30. Gelukkig hoef ik dan niet zo ver te rijden om bij mijn uiteindelijke bestemming te komen, heb wel een omweggetje over het Timmelsjoch gepland
![]()
Die korte spanbanden waar je het over hebt, moet je die zelf meebrengen of zijn die daar beschikbaar?
cmittring schreef:Thx voor de reacties. Eerst maar zorgen dat de Beemer weer start...
Vanavond wou ik 'm ophalen uit de stalling en er komt alleen maar geratel uit....
Morgen gelijk nalopen.
mhovens schreef:Ik ga 10 mei van Düsseldorf naar Narbonne, wij hebben 260 euro pp betaald. De opmerking over het eten heb ik vaker gelezen. Wij vertrekken om 1600 uur dus ik ben benieuwd wat dat wordt met het eten. We hebben gekozen voor de trein om dat het vooral tijd spaart. Tuurlijk kun je ook die 1300 km rijden en ja dat kan ook vakantie zijn, maar die tijd moet je wel hebben. We rijden wel zelf terug, dat dan weer wel
Volgens mij vertrekken we om 16:00 uur en komen volgende dag om 11:00 uur aan.Ton1959 schreef:mhovens schreef:Ik ga 10 mei van Düsseldorf naar Narbonne, wij hebben 260 euro pp betaald. De opmerking over het eten heb ik vaker gelezen. Wij vertrekken om 1600 uur dus ik ben benieuwd wat dat wordt met het eten. We hebben gekozen voor de trein om dat het vooral tijd spaart. Tuurlijk kun je ook die 1300 km rijden en ja dat kan ook vakantie zijn, maar die tijd moet je wel hebben. We rijden wel zelf terug, dat dan weer wel
In hoeveel rijd de trein de 1300km dan? De prijs valt overigens wel mee.
Ton
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!