Gisteren de proefrit gemaakt,
Aflevering begin/halverwege maart (oa afhankelijk van het weer).
De motor is van april 2005 en geleverd door Houtrust. Tot en met de 60.000 beurt (nov 2007) is deze bij Houtrust onderhouden. Daarna, in 2008, is de motor bij Motoport Veldhoven ingeruild. In nov 2008 is de RT naar z'n tweede baasje gegaan bij een km-stand van 71.000. In december 2012 is de motor ingeruild met een km-stand van 104.000km. Ik ben dus de derde eigenaar en je kan wel zeggen dat ik de onderhoudshistorie ken :)
Qua onderhoud vanaf 2005 valt weinig interessants te melden. De motor heeft altijd op tijd zijn beurten gehad. Het enige noemenswaardige wat buiten het reguliere onderhoud heeft plaats gevonden is het vervangen van enkele lagers van het cardan. Deze zijn bij een km-stand van 90.710km vervangen. Hopelijk blijft dat zo

Bij 99.000km zijn de banden vervangen (BT023) en de remblokken voor.
Het is een motor die ik al jaren wilde hebben en nu eindelijk is het zover..... Laat het mooie weer maar komen (zolang het maar droog is

Zoals ie in de showroom stond:

En zo is ie nu:

Zodra ik de motor heb ga ik eerst bij Kenny een extenda-fenda halen.
Daarna wil ik zodra het weer dat toelaat gaas aanbrengen ter bescherming van de oliekoeler. Aangezien ik dan redelijk wat tupperware moet verwijderen combineer ik dat met het aanleggen/wegwerken van de voedingskabel (canbus stekker) voor de gps.
In de loop van de tijd zal ik nog eens betere foto's uploaden.