jaybmw schreef:@dutch : Dat zal wel rijden worden met een grote smile na die lange tijd Rob ! Doe het rustig en laat die dikke 1200 het werk maar doen . Fijn seizoen gewenst man !
Groet , Jeroen.
Ja Jeroen, ik verwacht ook dat de 1e (kilo)meters redelijk emotioneel zullen gaan zijn.
Ik schaam mij er niet voor om ruiterlijk toe te geven terwijl ik de diverse (soms redelijk zware) behandelingen moest doorstaan, ik mijmerde over dergelijke momenten weer op de motor. Heerlijk. Dan kan je de hele wereld wel aan! Zo lijkt het dan althans.
Je moet jezelf iets voorhouden om voor te leven, denk ik. Een doel, een hele leuke hobby, en waar ik ook nog eens heel veel aan te danken heb.
En dat koesterde ik, elke dag weer. Want er kan zomaar roet in het eten gegooid worden, dat hebben jij en ik ondertussen wel ervaren.
Wat betreft die lessen, had ik dat plan al langer voordat mijn gezondheid een enorme buiklanding maakte, ik had er al eens contact over met iemand via dit forum.
Ik ben zeker geen ervaren rijder, en voor wat betreft de motor ben ik zelfs een matige rijder, daar reed ik gewoon veel te weinig voor.
Ervaring en zelfvertrouwen krijg je door het te doen, te gaan rijden, en daar schortte het te vaak bij mij aan.
De basis is er wel, het schort nogal aan de vaardigheden. En daardoor impliciet aan het vertrouwen.
Daarom had ik mij in ieder geval al ingeschreven (en betaald) voor de "theorie dag verkeersregels" @ 16 maart.
Kennis en kunde vind ik heel belangrijk, ik ben soms net een spons wat dat betreft. :lol:
En ik heb wat dat betreft een gemakkelijke leefregel:
Erken en onderken je eigen beperkingen, dan weet je wat de verbeterpunten zijn en kan je daaraan gaan werken.
Ik hoop dat voor jou ook snel het motorrijden weer snel aanvang gaat nemen, dan lachen we elkaar toe terwijl we de duim omhoog steken.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
RobL.