Moderator: RT_Patrick
BertL schreef:28 feb 2007, 00:08
Dave schreef:Volgens mij heet dat een lustRum. Maar waarschijnlijk geldt voor Jos en trawanten dat 'ie het bijbehorend borreltje wel lust..
Keep up the good work!.
Dave schreef:Volgens mij heet dat een lustRum. Maar waarschijnlijk geldt voor Jos en trawanten dat 'ie het bijbehorend borreltje wel lust..
Keep up the good work!.
Ach, waarschijnlijk een freudiaanse versprekingDave schreef:Volgens mij heet dat een lustRum.......
Keep up the good work!.
dutchmidiman schreef:Ik kan het mij nog herinneren als de dag van gisteren;
Ik zocht de gebruikershandleiding van deen kwam de blog tegen.
Daardoor kwam de motor heel wat eerder dan het hernieuwde rijbewijs.![]()
Ik vind het vooral indrukwekkend wat Jos zoal teweeg gebracht heeft, samen met al zijn andere talloze "projecten".
En alle zaken die daar bij komen kijken, zoals tijd, heel veel tijd, het lijkt mij bijna een volwaardige baan!
Het forum is echt uniek gebleven in al de diverse aspecten, en daarmee past een hartelijk dank je wel bij.
En een gefeliciteerd want 5 jaar in een particulier initiatief voor wat betreft een forum is redelijk lang "in die wereld" volgens mij.
dutchmidiman schreef:Dan nu officieel feliciteren.![]()
Je mag met recht hier echt trots op zijn.
Indrukwekkend, zondermeer!
Naast de talloze andere initiatieven.
Edwin1970 schreef:Hallo Jos en overige initiatiefnemers,
Gefeliciteerd met dit 1e lustrum.
Ik ken (nog) niemand persoonlijk van dit forum, maar geniet bijna dagelijks van deze site.
Ben nog geen jaar BMW-rijder, maar mede dankzij dit forum heb ik deal goed leren kennen.
Wat mij betreft op naar de volgende 5 jaar!
Groet,
Edwin
jenny54 schreef:Des te leuker is het als je een grote groep straks bij het treffen op 21 april leert kennen. Het zal je bevallen![]()
Jenny
Edwin1970 schreef:Hallo Jos en overige initiatiefnemers,
Gefeliciteerd met dit 1e lustrum.
Ik ken (nog) niemand persoonlijk van dit forum, maar geniet bijna dagelijks van deze site.
Ben nog geen jaar BMW-rijder, maar mede dankzij dit forum heb ik deal goed leren kennen.
Wat mij betreft op naar de volgende 5 jaar!
Groet,
Edwin
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!