Pas in het 3e filmpje hoor je geluid van de nieuwe Gs (wow!) en aan het eind zie je wat details van het nieuwe blok.
Meer reclamefilmpjes voor het bmw project team dan goede info over de nieuwe boxer.
[edit: Jos WRSM]
Moderator: RT_Patrick
Daar kun je wel zeker van zijn. Die motor komt gewoon volgend jaar op de RT. Overigens is het nog steeds een luchtgekoelde motor, die ondersteund wordt door een vloeistof. Nu is dat dan water (of beter: koelvloeistof), waar het voorheen olie was. Ze kunnen met koelvloeistof een betere koeling bewerkstelligen op de thermisch meest belaste delen.EileRT schreef:De ontwikkeling van de techniek staat niet stil....een watergekoelde boxer op de GS. Wellicht in de toekomst op de RT?
Prachtig filmpje Kees.cdraaisma schreef:Goedenavond.
Fimpje Wasser Boxer.
http://www.gaskrank.tv/tv/hersteller/bm ... n-2013.htm
Gr-Kees.
Wel een reclamefilmpje voor Touratech met in de laatste minuut nog wat over de GS zelfdutchmidiman schreef:En nog een paar korte impressies door derden:
Helemaal mee eens. Opvallend dat ook de wegligging van de nieuwe GS veel beter is. Dat belooft wat voor de Rt met wasserboxer.dutchmidiman schreef:Mooi verslag, goed ge- en beschreven, zover ik dat kan beoordelen.
Met kanttekeningen en kritieken, ...
Goedenavond.Baird schreef:Het is een meer-plaats natte koppeling, hoeft niet meer open als ze dat principe goed uitgevoerd hebben, het lijkt wel of dat de koppeling met het zelfde toerental draait als de kruk as, moet nog maar eens op zoek naar de primaire overbrenging verhouding, zegt iets over soepel schakelen en zo.
En dat gaan al die Gé-èssers fijn voor ons doen!dutchmidiman schreef:Inderdaad ff afwachten wat de daadwerkelijke praktijk gaat aantonen vwbt betrouwbaarheid en eventuele foutjes.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!