[imghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-APQXHXB3-D.jpg][/img
Moderator: RT_Patrick
dankje.Sander M schreef:'k Heb er maar twee woorden voor: Bril Jant!
het is nieuwste kleurcode van de bmw 2012,maar welke code? dat vraag ik nog wel even naar bij de spuiterij.Baird schreef:Schitterent! Welke kleurcode rood is hier gebruikt?
ik ben er test mee wezen rijden en hij gedraagt zich goed achter de moter in alle situaties,noodstop gemaakt ging ook perfect,en zelfs met 140 km per uur blijft hij heel mooi achter de moter rijden,al doe ik dit normaal nooit.Snellecees schreef:De combinatie ziet er schitterend uit.
Ik vraag me wel af hoe zich dat gedraagd want het is een grote aanhanger. Blijft het geheel ook stabiel als je een keer overwacht hard moet remmen.
Voordeel je kunt met een grote tent op vakantie en je hoeft je koffers niet als stoel te gebruiken.
Groet
Cees
Dat mag ook niet, je mag maar 90 km met een aanhanger.rt.toon schreef:
ik ben er test mee wezen rijden en zelfs met 140 km per uur blijft hij heel mooi achter de moter rijden,al doe ik dit normaal nooit.
Hele mooie combinatie. Daar zul je vast veel plezier aan beleven. Ik heb ook heel wat jaartjes met een ahw gereden, maar dan een EZS van Engbers Zelhem, die toch wel een stukje kleiner en lichter is. Wat langer geleden heeft er eens een test (ik dacht in ProMotor) gestaan m.b.t. ahw voor achter de motor. Daar stonden ook heel wat "tips" in voor het rijden met een ahw achter de motor.Snellecees schreef:De combinatie ziet er schitterend uit.
Ik vraag me wel af hoe zich dat gedraagd want het is een grote aanhanger. Blijft het geheel ook stabiel als je een keer overwacht hard moet remmen.
Voordeel je kunt met een grote tent op vakantie en je hoeft je koffers niet als stoel te gebruiken.
Groet
Cees
bmwrene schreef:Gaan we die ook zien op het RT treffen ?
Dingeman schreef:Hele mooie combinatie. Daar zul je vast veel plezier aan beleven. Ik heb ook heel wat jaartjes met een ahw gereden, maar dan een EZS van Engbers Zelhem, die toch wel een stukje kleiner en lichter is. Wat langer geleden heeft er eens een test (ik dacht in ProMotor) gestaan m.b.t. ahw voor achter de motor. Daar stonden ook heel wat "tips" in voor het rijden met een ahw achter de motor.Snellecees schreef:De combinatie ziet er schitterend uit.
Groet
Cees
B.v.
- Uitkijken/voorzichtig zijn in de bochten. Bij/in bepaalde omstandigheden (bv glad/regen) kan de ahw de neiging hebben om "rechtdoor" te gaan en daardoor je achterkant van je motor "opzij" drukken;
- De motor zelf niet te dicht langs een trottoirband o.i.d. parkeren i.v.m. de breedte van de ahw;
- Rekening houden met smalle hoge drempels, die qua breedte "tussen" het achterwiel van je motor en de wielen van de ahw passen. Denk daarbij ook aan de hoogte tussen wegdek en onderkant ahw zowel voor als achter;
- Niet op een "te steile" helling naar boven stil gaan staan. Afhankelijk van het totale gewicht van de combinatie gaat het wegrijden ten koste van je koppelingsplaten. Zul je ook wel ruiken dan;
- Montage van een draaibare koppeling voor de eventuele "kantelmomenten" of van de motor of van de ahw;
Zo zijn er nog wel een paar aandachtspunten waar ik momenteel niet zo snel op kan komen.
In ieder geval veel plezier ermee.
Dingeman
-
Zou mooi zijn als de code bekend is, kan het zijn dat dit de kleur is die de K1600GT ook heeft/had?rt.toon schreef:het is nieuwste kleurcode van de bmw 2012,maar welke code? dat vraag ik nog wel even naar bij de spuiterij.Baird schreef:Schitterent! Welke kleurcode rood is hier gebruikt?
nog bedankt voor de leuke reactie.Baird schreef:Zou mooi zijn als de code bekend is, kan het zijn dat dit de kleur is die de K1600GT ook heeft/had?rt.toon schreef:het is nieuwste kleurcode van de bmw 2012,maar welke code? dat vraag ik nog wel even naar bij de spuiterij.Baird schreef:Schitterent! Welke kleurcode rood is hier gebruikt?
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!