De beste wensen voor 2013.
Ik heb een nieuwe lampje gestoken (Stadslicht BMW 1200 RT) maar de boordcomputer toont nog altijd aan dat hij stuk is .moet de boordcomp. daarvoor gereset worden .
de lampen werken allemaal.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Moderator: RT_Patrick
In principe zou de melding na het plaatsen van een nieuw werkend lampje moeten verdwijnen.gillis 61 schreef:moet de boordcomp. daarvoor gereset worden .
Dat stadslichten aan de voorkant zitten is mij bekent, maar is het jou ook bekent dat het achterlicht brand icm de stadslichten?Willem Rietveld schreef:Leo, de stadslichten zitten toch echt meestal aan de voorzijde, en Gillis: je zult de verkeerde van de twee verkrijgbare LEDlampjes gekocht hebben.
Er zijn de normale LEDlampen en de types speciaal voor voertuigen met canbus (die zijn in de lampvoet voorzien van een weerstand zodat de canbus ze kan zien).
, Willem.
Er is niets met je batterij aan de hand!gillis 61 schreef:wel gezien als de motor draait is het symbool weg van het scherm is .. .Kan het ook zijn dat de batterij niet sterk genoeg is
Dat lijkt mij nou iets voor de TS om te beslissen...Willem Rietveld schreef:Of te wel; er is GEEN probleem, draadje kan gesloten worden....
, Willem.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!