Even voorstellen dus
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- Eric r1200rt
- Type: R1200RT
- Bijz: Esa, c.c., zadelverw., Senna SMH5, zumo 660
- Land: Nl
- Woonplaats of omgeving: Limburg
Even voorstellen dus
Beste Forum leden,
OK, even voorstellen. Na al zo'n 20 jaar de RT's gevolgd te hebben, heb ik eindelijk vorige week de knoop doorgehakt en een 1200 RT gekocht. Een proefrit was voldoende om te weten dat het echt een RT moest zijn ("met zulke motoren heb je geen sales managers meer nodig"). Mijn vorige motoren waren een Radian YX , FJ 1200, en een Fazer 1000. Nog even wachten en dan kan ik 'm ophalen bij de dealer, en dan natuurlijk wachten op fatsoenlijk weer (wat mij betreft mogen we dit jaar de winter overslaan).
Ik heb de afgelopen dagen al veel op het forum gelezen, prima bron van informatie, dank daarvoor.
Met vriendelijke groet,
Eric.
OK, even voorstellen. Na al zo'n 20 jaar de RT's gevolgd te hebben, heb ik eindelijk vorige week de knoop doorgehakt en een 1200 RT gekocht. Een proefrit was voldoende om te weten dat het echt een RT moest zijn ("met zulke motoren heb je geen sales managers meer nodig"). Mijn vorige motoren waren een Radian YX , FJ 1200, en een Fazer 1000. Nog even wachten en dan kan ik 'm ophalen bij de dealer, en dan natuurlijk wachten op fatsoenlijk weer (wat mij betreft mogen we dit jaar de winter overslaan).
Ik heb de afgelopen dagen al veel op het forum gelezen, prima bron van informatie, dank daarvoor.
Met vriendelijke groet,
Eric.
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Even voorstellen dus
Beste Eric,
Welkom op het
en gefeliciteerd met je
. Hij zal je prima gaan bevallen.
mvrgr
Jos
Welkom op het

mvrgr
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
-
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: N-Br
Welkom Eric!
20 jaar... Dat moet een ontlading geweest zijn!
Fijne kilometers!
20 jaar... Dat moet een ontlading geweest zijn!
Fijne kilometers!
- JDoubleOP
- Type: R1100RT
- Bijz: Koffers in kleur/V-Stream/BMW Navi III/SENA SMH10
- Land: Duitsland
- Woonplaats of omgeving: Emlichheim
Hallo Eric,
Gefeliciteerd met je fantastische aankoop en van harte welkom. Heel veel rij en forumplezier gewenst.
Als die Piet Paulusma nou eens de 'mooiweer machine' gaat bedienen, dan kunnen wij weer lekker sturen
Joop
Gefeliciteerd met je fantastische aankoop en van harte welkom. Heel veel rij en forumplezier gewenst.
Als die Piet Paulusma nou eens de 'mooiweer machine' gaat bedienen, dan kunnen wij weer lekker sturen

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)

Joop
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!