Er kon natuurlijk nog niet met de Trophy gereden worden, maar proefzitten en aan de overvloedig aanwezige knopjes prutsen was wel mogelijk. Maar liefst 14 knoppen, alleen al op de linker stuurhelft. Dat is even wennen als je, zoals ik, normaalgesproken op een R1100RT rond rijdt. De zitpositie is prettig zowel voor mij (1m 96) als voor moeders achterop. Het standaard zadel lijkt behoorlijk stevig en doet vermoeden dat deze op de lange ritten prettiger zit, dan wat BMW ons zitvlees in standaard configuratie ons aan doet.
De koffers van de Triumph zijn van binnen wel een stuk beperkter qua ruimte dan de koffers die ik nu aan de R1100RT Heb hangen. De koffers van de Triumph zijn dubbelwandig en dat kost ruimte. Bij navraag over het 'waarom' van die dubbelwandigheid, kreeg ik een langdradig verhaal waarbij de eindconclusie was dat ze écht waterdicht zijn. Tja, die van mij ook... dus daar werd ik nog niet echt warm of koud van.
Nieuwsgierig aagje zoals ik ben, was ik natuurlijk ook erg benieuwd naar de merkachtergronden van de overige bezoekers. Tijdens mijn aanwezigheid stonden de volgende merken en typen motoren op en rond de parking:
2 x Honda Pan European 1300
1 x Triumph Sprint GT
1 x BMW R1200 GS
2 x BMW K1600 GT
7 x BMW R1200RT
Was natuurlijk ook wel een beetje te verwachten... Het weer was van dien aard dat andere merkrijders liever met de auto kwamen

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert M