Dank aan de onbekende motoragent

Moderator: RT_Patrick
Hoi,beemerrichard schreef:Ik heb 10 jaar naast het politiebureau gewoond.
Ik heb daar een beter contact gehad met motoragenten dan met autoagenten.
En het zijn ook 2 verschillende werelden.
Autoagenten mogen motoragenten niet zo heb ik gemerkt.
Raar maar echt waar. Heb het zelf van hun gehoord.
Ik had met beide geen problemen alleen had ik een betere band met de motoragenten.
Hoe raar het ook klinkt maar motorrijders hebben meer voor elkaar over dan autorijders.
Hoi,JoJothefirst schreef:Echt tof van die motoragent![]()
Ik vind het haast al kicken als zo'n motormuis alleen al terug groet, dus zo'n 'waarschuwing' is al helemaal aardig
![]()
We hebben toch een medeforummer die als spreuk heeft 'motorcops even scare other cops'? Ze hebben dus kennelijk ook wel een imago op te houden![]()
met vriendelijke motorgroet
JoJo
Mee oneens; Ik heb toevallig in m'n familie een hoofd inspecteur. Binnen het politie wereldje zijn helaas meerdere (ieder z'n eilandje) werelden.Dingeman schreef:Hoi,beemerrichard schreef:Ik heb 10 jaar naast het politiebureau gewoond.
Ik heb daar een beter contact gehad met motoragenten dan met autoagenten.
En het zijn ook 2 verschillende werelden.
Autoagenten mogen motoragenten niet zo heb ik gemerkt.
Raar maar echt waar. Heb het zelf van hun gehoord.
Ik had met beide geen problemen alleen had ik een betere band met de motoragenten.
Hoe raar het ook klinkt maar motorrijders hebben meer voor elkaar over dan autorijders.
Wat een lol.
Autoagenten, motoragenten, hondenagenten, bike-agenten, verkeersagenten, wijkagenten, dierenagenten, milieuagenten enz. enz. Autoagenten zouden motoragenten niet mogen en misschien ook andersom. En hoe zou het zitten met al die andere agenten tov elkaar? Kom op Richard dat geloof je toch zelf niet. Als er ook maar één is die dat tegenover jou zo heeft uitgelaten, zegt dat alleen maar iets over die betreffende persoon zelf.
Enne..........verschillende werelden, vergeet het maar.
Gr. Dingeman.
het imago van 'allemansvriend' natuurlijk, wat denk je zelf....Dingeman schreef:Imago ophouden, welk imago?
beemerrichard schreef:
Maar volgens mij ging dit hele verhaal over een aardige motoragent. En DIE aardige motoragent wil ik een dikke duim geven.
Hulde voor dié agent! Mag er nu een slotje op ??blackers schreef:beemerrichard schreef:
Maar volgens mij ging dit hele verhaal over een aardige motoragent. En DIE aardige motoragent wil ik een dikke duim geven.
Precies, niet meer en niet minder
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!