Een gratis forum voor iedereen die van BMW Motorrad houdt. Hier deel je informatie, ervaringen en ritverhalen met andere BMW Motorrad-liefhebbers. Of je nu rijdt of fan bent, je bent welkom!
Wat mij opvalt is dat er veel gelachen wordt en NIET geholpen... Dat is bij het filmpje van Stephan toch anders! Overigens is onze buitenlandse vriend niet zo heel handig bezig, als je verder het filmpje bekijkt zou ik die beste man niet vragen een plankje op te hangen bij mij thuis, hij zou er zomaar eens in kunnen blijven
Daarom heb ik zo'n hekel aan modder...
Offroad rijden is best leuk, maar in Nederland zit je dan erg vaak in de bagger en daar hou ik niet zo van. Ik denk trouwens dat die meneer die duikeling maakte doordat ie ging twijfelen over die plas. Als ie gewoon een dot gas had gegeven en er dwars doorheen was gegaan, had ie meer kans gehad om er recht door te komen. Maar ik geloof dat de voorgangers ook al vaart minderden door dat zelfde ding. Dat is dus ook een probleem als je met zo'n groepje op pad bent. Langzaam door een plas of ander moeilijk ding is vaak lastiger dan als je het op snelheid doet.