Witte Arai X-tend
Mag hem van de week afhalen!
Grtzzzz,
Han
Moderator: RT_Patrick
Gelukkig ben ik al, tenminste als mijn rug weer zover genezen is zodat ik weer op de RT kan kruipen, met het nieuwe zadel, dat dan weer wel.Kees Jan schreef:Gefeliciteerd, ben benieuwd of je net zo gelukkig wordt als ik. :-)
Groet,
Kees Jan
Leuke winkel Funbikershop. Ik heb er mijn motor jeans gekocht. En ze hebben er een garantie afgehandeld omdat andere zaak dat niet wilde. Handig 3 zaken met motorkleding in Haarlem-Noord vlak bij elkaar voor de prijsvergelijking.jpauwels schreef:Zojuist mijn nieuwe helm binnengekregen
het is een matzwarte Shoei Neotec geworden. deze heeft voo mij de beste pasvorm
wilde eigenlijk de Shberth C3 maar die gaf me te weinig ruimte voor mijn kin. ik zat hierme constand tegen het kinstuk
voor de liefhebbers, ik heb hem bij Funbikersshop gekocht. Zij hebben een inruilactie waarbij je 100 euro terug krijgt voor je oude helm.
omdat ik hem besteld heb hoefde ik mijn oude helm niet in te leveren. scheelt toch weer een hoop knaken, ik had hem dus voor 459 euro
Vanaf vandaag rijd ik met de stuurverhogers. De eerste ervaring is goed.blackers schreef:Ik heb stuurverhogers van Wünderlich besteld. Kan wel 2 weken duren voordat ze binnen zijn. Mooi op tijd voor zondag 7 oktober
Er stond nog eenHeeft Richard een andere motor? Is ie merk trouw gebleven of is het wat anders geworden?
Wil je hebt mail.wil51 schreef:Richard, blijf je wel op het forum? Want hoe moet het nu als ik iets moet monteren op mijn motor, wat mij niet lukt ?????
Vanavond het zadel opgehaald. Morgen - met de aanwijzingen van Richard - zal ik het zadel plaatsen................en uitproberenblackers schreef:Morgen haal ik de comfortzadel op.
Nou, bij dat uitproberen heb je dan geen geweldig weer... _002 , Maar evengoed toch veel plezier/zitgenot met je nieuwe zadel!blackers schreef:Vanavond het zadel opgehaald. Morgen - met de aanwijzingen van Richard - zal ik het zadel plaatsen................en uitproberenblackers schreef:Morgen haal ik de comfortzadel op.
beemerrichard schreef:Wil je hebt mail.wil51 schreef:Richard, blijf je wel op het forum? Want hoe moet het nu als ik iets moet monteren op mijn motor, wat mij niet lukt ?????
Je kan me altijd bellen of mailen.
Zadel geplaatst. Nog niet meegereden, maar wel op gezeten. Of eigenlijk moet ik zeggen er in gezeten. Lekker hard, prettig klein steuntje in de rug. Beide voeten lekker plat op de grond kunnen zetten. Morgenochtend ff een rondje rijden.Bert M schreef:Nou, bij dat uitproberen heb je dan geen geweldig weer... _002 , Maar evengoed toch veel plezier/zitgenot met je nieuwe zadel!blackers schreef:Vanavond het zadel opgehaald. Morgen - met de aanwijzingen van Richard - zal ik het zadel plaatsen................en uitproberenblackers schreef:Morgen haal ik de comfortzadel op.
![]()
Bert M
Pa heb je voor ons een paar smeuige foto's. K'ben erg benieuwd hoe het er uit ziet.PaPinkelman schreef:Setje Whitelights, knippers + achterlicht, in smoke uitvoering. Staat sjiek, en achter een bak licht, stukken beter dan de standaardlamp!
Mooi, zat ook bij de testers en heb nu een Dane Lynsted Led jas.beemerrichard schreef:Wil,
Ik ga volgende week horen of dit voor mij ook mogelijk is bij Motoport.
Wie weet.
Groeten,
Richard
Als je vandaag of morgen je motor weer hebt kun je gelijk de waterdichtheid testen. :lol:beemerrichard schreef:Mooi, zat ook bij de testers en heb nu een Dane Lynsted Led jas.beemerrichard schreef:Wil,
Ik ga volgende week horen of dit voor mij ook mogelijk is bij Motoport.
Wie weet.
Groeten,
Richard
Gelijk in de prijzenknaller Dane zomerhandschoenen gekocht.
Hazeldonk schreef:Zadel voor de berijder en de koffie was prima, bedankt hoor!
Ben
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!