Samen met Vorie naar Apeldoorn geweest (z'n motor is nog net zichtbaar op de laatste foto). Motor bekeken, Vorie heeft gereden en toen gekocht.
Nu een paar weken naar kijken, dan mag ik rijden...

Wat foto's:

Moderator: RT_Patrick
voor de AVB gefeliciteerd en voor donderdag alvast succesBas schreef:AVB binnen, dat viel mee. :-)
Donderdag AVD...
Bas schreef:Geslaagd!![]()
Eerst nu gezellig op vakantie en bij thuiskomst lekker rijden op mijn
Bas schreef:Dank u:)
Net de eerste rit gemaakt. Er is maar 1 smiley die hier bij hoort:
![]()
Wat viel op:
-Wat een grote motor in vergelijking met de lesmotor.
-Zwaar ding, stapvoets rijdend, op snelheid: super, een veertje zo licht.
-Geweldige wegligging.
-Ik heb de rest van de week ook nog vrij...![]()
Dat waren idd ook mijn eerste bevindingen, toen ik 7 maanden geleden met mijn verse roze pasje op zak mijn eerste kilometers maakte. Het eerste puntje went heel erg snel en de rest laat zich het best omschrijven als verslaving!Bas schreef:
Wat viel op:
-Wat een grote motor in vergelijking met de lesmotor.
-Zwaar ding, stapvoets rijdend, op snelheid: super, een veertje zo licht.
-Geweldige wegligging.
-Ik heb de rest van de week ook nog vrij...![]()
Nou, heel vervelend... Zo kom ik nooit van mijn verslaving af... :lol:Vorie schreef:vervelend hè, van die aanstekelijke mensen om je heen....![]()
![]()
Wat kan fatsoenlijk onderhoud ons motorleven toch mooi maken. Geniet ervan BasBas schreef:Zo dan, ik heb een nieuwe...
Nou ja, niet echt, maar zo rijdt hij wel!
Vandaag bij Kenny geweest. Goede service en lekkere koffie!
De motor is verwend met een grote beurt, nieuwe accu, nieuwe nokkenas kettingspanner, nieuwe dynamoriem en remblokken vóór. Verder ook gelijk Grip Puppies laten monteren. De terugreis was een complete verrassing! Wat rijdt dat lekker zeg! De motor loopt mooi, pakt mooier op, schakelt lekkerder, is veel stiller, start beter en rijdt helemaal geweldig!
Ik was vandaag ongetwijfeld de meest tevreden BMW-rijder
Het regende, maar toch duurde de thuisreis van Den Dolder naar Nijkerk maar erg kort. Helaas een paar drukke dagen voor de boeg. Hopelijk biedt het weekend wat tijd en mooi weer, want ongelofelijk, wat een verschil!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!