Ik kijk door de ruit heen, maar er blijft toch wel vrij lang een groot aantal druppels in het midden achter waardoor het zicht aardig minder wordt.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Moderator: RT_Patrick
In Nederland overal te verkrijgen onder de naam Rain-X.Jammer genoeg vooralsnog geen leverancier in NL of EU zo snel gevonden die ook dit spul ook kan leveren.
Rain-x wordt verkocht in iedere motorzaak en er rijdt niet 1 motor rond met een glazen kuipruit. En ook niet meteen glazen vizier.En als je om iets vraagd krijg je altijd Rain-x als zijnde het juiste middel! Smeer het zelf al jaren op mijn vizier en vizier is nogsteeds goed. Waarschuwing is volgens mij net als op een aspirientje, als je de bijsluiter daar van leest heb je liever hoofdpijn dan al wat in de bijsluiter staat. Zo ook met Rain-x zet zoveel mogelijk op beschrijving en mocht het ergens niet goed gaan dan kan je als fabrikant altijd onder een schadeclaim uit.Vorie schreef:ik heb laatst ook rondgekeken voor dit spul. mij is het in eerste instantie te doen om de autoruit, aangezien ik de ruit van de motor vaak zo laag heb staan dat ik er overheen kijk. wat betreft Rain-X: dit mag je dus niet gebruiken op kunststof. waarom weet ik niet zeker, maar ze waarschuwen er duidelijk genoeg voor. volgens mij heeft het te maken met het feit dat het een behoorlijk aggressief goedje is. even opletten dus wat je op je ruit smeert....
Die siliconenspray werkt op bijna alles, behalve banden, remmen, buddyseat en handvatenbeemerrichard schreef:Je kan Rainex gebruiken of een siliconenspray.
De action heeft een goedkope siliconenspray die ik gebruik voor mijn autodeurrubbers en voor mijn kuipruit.
Wel goed uitpoetsen dan word het lekker glad.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!