Onroute benelux

Garmin, TomTom of toch maar een routerol

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
BM-double-UU

Onroute benelux

Ongelezen bericht door BM-double-UU »

Hallo allemaal,

Ik heb onroute motorkaart Benelux geïnstalleerd op de pc.
Vanuit basecamp de kaarten naar de zumo 660 overgezet.
Ze staan netjes op de zumo en kan het bij kaartinfo aan en uit (vinken)

Als ik mijn zumo weer aansluit op de pc, staat onroute niet bij de gegevens van de zumo, terwijl alles wat op de zumo staat daar zou moeten staan naar mijn idee.
Iemand die hier iets vanaf weet of ervaring mee heeft?

Groet Hans.
roangRT

Re: Onroute benelux

Ongelezen bericht door roangRT »

dat klopt het is bij mij ook zo,echter kun je wel je route maken en importeren.

groet,

Rob.
Hans Vaessen
Type: Ik heb een andere motor
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Wierden

Re: Onroute benelux

Ongelezen bericht door Hans Vaessen »

BM-double-UU schreef: staat onroute niet bij de gegevens van de zumo
Basecamp is inderdaad in staat verschillende kaarten in het toestel te herkennen. Dat biedt als voordeel dat je je kaarten niet per se op de computer hoeft te installeren (vooral van belang voor pre-installed kaarten in toestel of op SD). Nadeel is dat je telkens het toestel moet koppelen om de kaart te kunnen gebruiken.

E.e.a. is betrekkelijk nieuw en werkt ook alleen met betrekkelijk nieuwe kaarten. Niet met de onroute kaart. Hoeft ook niet: want die heb je al op de pc. Maw: niets van aantrekken, je hebt er volstrekt geen nadeel van.

Wèl kan het voorkomen dat het routeringsgedrag van onroute in basecamp wat anders is als je zou verwachten. Werkt meestal prima, maar niet altijd (als in: ten onrechte stukjes snelweg nemen oid). Ik geef zelf de voorkeur aan de combi onroute/mapsource..
Groet!

Hans Vaessen
www.mrgps.nl

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: GPS en navigatie”