CD speler R1200RT

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Die Hard Helmond

CD speler R1200RT

Ongelezen bericht door Die Hard Helmond »

De CD speler van mijn originele BMW radio in de R1200RT blijft continue draaien. Zijn er mensen op het forum die misschien een oplossing hebben? Niet dat het echt storend is, maar het hoort nu eenmaal niet natuurlijk.
Erteetje

Re: CD speler R1200RT

Ongelezen bericht door Erteetje »

Ik heb het gevoel dat dat "normaal" is. Als ik de CD speler start zonder dat de motor loopt hoor ik hem ook vrij luidruchtig draaien. Voor mij persoonlijk geen probleem want ik gebruik het ding eigenlijk nooit. In mijn ogen zijn er zinnigere accessoires voor de RT.
Waarschijnlijk moet je met de draaiende speler leren leven.

Luc
Die Hard Helmond

ook ik gebruik de CD speler eigenlijk nooit, reden te meer om eigenlijk te willen dat hij niet onnodig draait... gek dat ie dat dus bij meer mensen doet, terwijl de gemiddelde CD speler in huis dat absoluut niet doet.
Erteetje

Die Hard Helmond schreef:ook ik gebruik de CD speler eigenlijk nooit, reden te meer om eigenlijk te willen dat hij niet onnodig draait... gek dat ie dat dus bij meer mensen doet, terwijl de gemiddelde CD speler in huis dat absoluut niet doet.
Wacht even, begrijp ik je goed? Bij mij draait de CD speler alleen als ik de radio aan heb staan en verder niet. Zowel de radio als de CD speler gebruik ik niet. Ik heb de CD speler natuurlijk wel eens getest op de werking en deze is verder in orde. Ik mag toch aannemen dat jouw CD speler niet draait als je de radio niet ingeschakeld hebt?? Dat zou ik namelijk wel heel erg raar vinden.

Luc
Cowcatcher
Type: Overig R-serie
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Nijkerk

Ongelezen bericht door Cowcatcher »

Is het de cd speler of is het de ventilator van de bewuste cd speler :O

[groet]
Han
Erteetje

Cowcatcher schreef:Is het de cd speler of is het de ventilator van de bewuste cd speler :O

[groet]
Han
Goeie vraag. Deze opmerking kreeg ik zojuist ook al via mail. Waarschijnlijk is het de ventilator.
Aangezien ik zoals gezegd zowel de radio als de CD speler niet gebruik is het voor mij geen issue. Maar wel handig om te weten waar die "wind" vandaan komt _004

Thx voor de info.
Luc
Die Hard Helmond

ik heb het idee dat het de CD speler zelf is..... de ventilator zit volgens mij helemaal aan de onderkant (??)

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”