remschijven r 1150 rt int abs
Moderator: RT_Patrick
remschijven r 1150 rt int abs
Beste BMWers;
Ik heb een vraag die misschien voor sommige onder jullie (dom , stom ) klinkt maar het is het volgende.
Ik ben toe aan nieuwe remschijven op mijn r 1150 rt zowel voor als achter ,ik ben me een beetje aan het orienteren op internet bij verschillende fabricanten en webshops die schijven aan bieden ,maar wat doet nu het voorval sommige aanbieders praten er over dat bij het voorwiel een linker en een rechterschijf zit en sommige zeggen dat er geen verschil zit in de schijven van het voorwiel ( ik praat alleen over de schijven ) niet de abs ring enz.
Wie kan mij de oplossing bieden en zijn er misschien leden die goede/minder goede ervaringen hebben bij een bepaald soort / merk van schijven en waar ik goed en ( goedkoop ) schijven kan halen of bestellen.
en nog veel warm motorweer
GR Jango
Ik heb een vraag die misschien voor sommige onder jullie (dom , stom ) klinkt maar het is het volgende.
Ik ben toe aan nieuwe remschijven op mijn r 1150 rt zowel voor als achter ,ik ben me een beetje aan het orienteren op internet bij verschillende fabricanten en webshops die schijven aan bieden ,maar wat doet nu het voorval sommige aanbieders praten er over dat bij het voorwiel een linker en een rechterschijf zit en sommige zeggen dat er geen verschil zit in de schijven van het voorwiel ( ik praat alleen over de schijven ) niet de abs ring enz.
Wie kan mij de oplossing bieden en zijn er misschien leden die goede/minder goede ervaringen hebben bij een bepaald soort / merk van schijven en waar ik goed en ( goedkoop ) schijven kan halen of bestellen.
en nog veel warm motorweer
GR Jango
Re: remschijven r 1150 rt int abs
Als ik snel even kijk op RealOEM dan zie ik dat er slechts 1 remschijf wordt afgebeeld voor de voorrem, terwijl er daar toch twee zitten (dat is ook het aantal in de stuklijst, overigens). Je mag er dan denk ik ook gevoeglijk van uit gaan dat de beide kanten gelijke remschijven hebben...
- Ben1200RT
- 2024
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Divers
- Land: Zweden
- Woonplaats of omgeving: Smalland
In het geval van remschijven kijk ik alleen naar goed. Ze zijn mij te belangrijk om op te bezuinigen. Als je daar op bezuinigd ben je in mijn ogen niet al te verstandig bezig. Voor een goed advies kun je Kenny van Motor Service Amersfoort altijd bellen.
Groeten Ben100RT
Groeten Ben100RT
Wie op tijd vertrekt ................ hoeft zich niet te haasten.
In aanvulling daarop: koop een combinatie van schijven en blokken. Het schijnt dat dat nog beter is. In ieder geval links en rechts hetzelfde...
Voor schijven en blokken kun je ook terecht bij De Hobbyist.
Succes!
Voor schijven en blokken kun je ook terecht bij De Hobbyist.
Succes!
- Baird
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GS LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
Peter Swarts ( Vioma) verkoopt ook remschijven van een gerenommeerd merk.
Met vriendelijke motorgroet
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht