beter laat dan nooit.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

theo

beter laat dan nooit.

Ongelezen bericht door theo »

hallo ik ben theo en sinds kort de zeer gelukkige eigenaar van een -1150- van 2002.
ik rijdt nu 20 jaar motor ,begonnen met de nodige buikschuivers oa.fireblade ,zxr.
na 2 choppers en een suzuki dl1000 v-strom uiteindelijk een bmw.
de wegligging van deze motor is werkelijk super ,duo of solo het is elke keer een genot om op te rijden.
:D :D tot wederhorens op dit forum gr.theo
RhanRT

Re: beter laat dan nooit.

Ongelezen bericht door RhanRT »

Hoi Theo,

Welkom op ons forum.
Jouw eerste stap was het kopen van de R1150RT, gefeliciteerd, het is idd een geweldige motor.
Jouw tweede stap was dus het aanmelden op dit forum, ook daarvoor gefeliciteerd, waar veel informatie is te vinden maar ook de mogelijkheid om gezamenlijk aan den lijve te kunnen genieten van de motor met eventueel de technische dagen en zeker niet in de laatste plaats: het rijden!

[groet]

RhanRT
JDoubleOP
Type: R1100RT
Bijz: Koffers in kleur/V-Stream/BMW Navi III/SENA SMH10
Land: Duitsland
Woonplaats of omgeving: Emlichheim

Ongelezen bericht door JDoubleOP »

Hoi Theo _oo_ ,

Welkom op dit forum. Toch weer fijn te lezen dat mensen met zoveel motorervaring op verschillende motoren zo positief zijn over de boxer. En het is een feit; ze sturen fantastisch, ze hebben karakter, ze zijn betrouwbaar, relatief zuinig, gebruikersvriendelijk, soms wat lawaaierig tijdens het schakelen, maar o zo fijn om mee te touren.
Heel veel rijplezier op je -1150-

[groet] -1100-
Joop
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Inderdaad beter laat dan nooit. Bij mij heeft het ook even geduurd voordat ik het licht zag :D
Veel plezier en veilige kilometers.

Luc
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Prima aanschaf Theo, nu ga je pas echt genieten . . . . _004
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”