R1200RT doet helemaal niets meer

Bekabeling, zekeringen, accessoires en storingen.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Akronis

R1200RT doet helemaal niets meer

Ongelezen bericht door Akronis »

Kennen jullie dat....sta je in vol ornaat met je motorkleding aan, alles in de koffers en vervolgens doet de motor helemaal niets meer. Dan toch maar weer de auto genomen en dat terwijl hetbheerlijk weer is om te rijden.

Dan het probleem. Met zowel de gewone als de reservesleutel doet de motor niets, geen klik van de brandstofpomp of startmotor, geen dashboardverlichting....niets.
De motor is uit 2007 en na aanschaf bij BMW dealer liet hij me eerder op dezelfde wijze in de steek. Onder garantie is toen de accu vervangen en hetbprobleem was opgelost. Tot nu dan.

Ik kan er niets mee en zal wel naar de dealer moeten, maar ik ben benieuwd of meer rijders dit probleem kennen. Ik ben ook benieuwd wat het kan zijn, iemand een idee?

Gr. Marcel
-1200-
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Re: R1200RT doet helemaal niets meer

Ongelezen bericht door Berrybeer »

...misschien wel erg voor de hand liggend....weer de accu? _001
Beamietoo

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Wat Berrybear zei... check nogmaals de accu. Geen spanning verder naar bekabeling en dynamoriem kijken.
simon

Ongelezen bericht door simon »

Ja dat gevoel dat ken ik zojuist de startmotor vervangen volgens de regels. En het enigste was een klik toen ik hem wilde starten en verder niets meer kompleet dood. mijn mooie 1150rt
weet je misschien een oplossing? zou fijn zijn want ik ben de onkosten meer dan zat.
Groeten, Simon
Tuinbank

Ongelezen bericht door Tuinbank »

Geen klik te horen? Lijkt op geen stroom! Probeer eens als of je de accu kan opladen! Als accu kapot is zal hij niet opladen. Kan je hem wel opladen en start de motor gewoon dan is de vraag laad de accu voldoende op of heb je ergens een stroombreker die de accu leegtrekt? Gewoon proberen. accu vervangen kan altijd.
wil51
Type: R850RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Heemstede

Ongelezen bericht door wil51 »

Toch niet een Garmin motorhouder die de accu leegtrekt. Daar had Beemerrichard last van.
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

ivm niet meer regageren van "Akronis" en de datering is dit draadje gesloten . . . .
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Elektrische Systemen”